  • 291. Data: 2020-08-01 02:12:32
    Temat: Re: Co to. Zmiana kierunku jazdy.
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    news:1bh2osu5hhf07.dlg@myjk.org...
    > Wed, 29 Jul 2020 19:34:18 +0200, Kol99

    > Tam nie ma żadnego skrętu w prawo!

    Normalnym jest, że zmiana kierunku jazdy może wystąpić tylko
    na skrzyżowaniu, czyli zjeżdzając z ronda należy skręcić w prawo.

    > Jest to zjazd ze skrzyżowania kończący
    > manewr przejazdu przez skrzyżowanie
    > i dalej brniesz w tę głupotę że na zjeździe
    > jest ZAWSZE skręt w prawo.
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Ten zjazd z ronda to jest element zmiany kierunku jazdy "w prawo"
    i należy to robić z pasa zewnętrznego, czemu ty zaprzeczasz.

  • 292. Data: 2020-08-01 10:41:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 Aug 2020 02:12:32 +0200, Kol99

    > Normalnym jest, że zmiana kierunku jazdy może wystąpić tylko
    > na skrzyżowaniu, czyli zjeżdzając z ronda należy skręcić w prawo.

    Nie z ronda, tylko ze skrzyżowania. Nie ma czegoś takiego jak rondo w
    prawie o ruchu drogowym, ignorancie. Zajrzałeś już do stosownego Dz.U. i
    ujrzałeś na własne oczy jak wygląda obszar skrzyzowania i wyznaczyłeś go
    dla SORO, względnie dla tych zestawów skrzyżowań? To pokaż, bo się chcę
    pośmiać. Ale już czuję w kościach, że znowu wytniesz i zaczniesz chrzanić o
    skręcie tylko i wyłącznie w prawo.

    > Ten zjazd z ronda to jest element zmiany kierunku jazdy "w prawo"
    > i należy to robić z pasa zewnętrznego, czemu ty zaprzeczasz.

    Nie w prawo, bo na skrzyzowaniu można jechać takżę prosto, w lewo, albo
    zawrócić. Ale ty, pomimo oczywistych przykładów, ignorujesz ten fakt, i
    nawet jak ewidentnie prosto jedziesz (bo rondel jest na tyle mały że nie
    wymusza jazdy po łuku) to skręcasz w prawo. Typowe dla rondoprostowacza,
    będzie wmawiał bzdury aby tylko swoją chorą teorię udowodnić. To już krowie
    można widać więcej przetłumaczyć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 293. Data: 2020-08-01 10:51:24
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

> [...]
    > manewr przejazdu przez skrzyżowanie,
    > i dalej brniesz w tę głupotę że na zjeździe

    Tak, zgadza się. "Jest to zjazd ze skrzyżowania rondo, kończący manewr
    przejazdu przez skrzyżowanie" i jednocześnie kończący manewr zmiany
    kierunku jazdy w prawo. Ten manewr nalezało rozpocząć z pasa
    zewnętrznego ronda, a ty konsekwentnie błędnie twierdzisz, że można
    rozpocząć z pasa wewnętrznego ronda, co jest sprzeczne z art. 22.2.

  • 294. Data: 2020-08-01 11:00:58
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    > Sat, 1 Aug 2020 02:12:32 +0200, Kol99

    > Nie w prawo, bo na skrzyzowaniu można jechać takżę prosto, w lewo, albo
> [...]

    Znów robisz skok w bok, tylko po to, by wyplątać się ze swojej głupoty :
    "zmiana kierunku jazdy w prawo z pasa wewnętrznego na skrzyżowaniu rondo",
    co jest sprzeczne z art. 22.2.

  • 295. Data: 2020-08-01 13:20:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 Aug 2020 10:51:24 +0200, Kol99

> [...]
    > zewnętrznego ronda, a ty konsekwentnie błędnie twierdzisz, że można
    > rozpocząć z pasa wewnętrznego ronda, co jest sprzeczne z art. 22.2.

    Przejazd przez skrzyzowanie które zaczyna się przed znakiem C-12 i A-7, a
    nie rzekomego skrzyżowania które jest na zjeździe. Ergo, to jest zjazd ze
    skrzyzowania o ruchu okrężnym, tam nie ma żadnego skrętu w prawo, tłumoku.
    EOT, bo szkoda czasu i klawiatury na ciebie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 296. Data: 2020-08-01 13:21:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 Aug 2020 11:00:58 +0200, Kol99

    > Znów robisz skok w bok, tylko po to, by wyplątać się ze swojej głupoty :
    > "zmiana kierunku jazdy w prawo z pasa wewnętrznego na skrzyżowaniu rondo",
    > co jest sprzeczne z art. 22.2.

    Sprzeczne, z naturą, to jest istnienie takich baranów jak ty.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 297. Data: 2020-08-02 07:14:35
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

> [...]
    > to jest zjazd ze
    > skrzyzowania o ruchu okrężnym, tam nie ma żadnego skrętu w prawo,

    Uparłeś się, że na skrzyżowaniu nie ma zmiany kierunku jazdy, że jest
    tylko przejazd przez skrzyżowanie. Dlaczego ?
    Zmiana kierunku jazdy może mieć miejsce na skrzyżowaniu, w tym na rondzie
    również.

  • 298. Data: 2020-08-02 15:26:14
    Temat: Re: Co . Skrzyżowanie.
    Od: 4440<6...@i...invalid>

    Liwiusz w

> [...]
    (SORO), gdzie jest A-7 a nie ma D-1

    > Nigdzie nie pisałem, że istnieje rondo ze znakiem D-1.

    Pisałeś, że A-7 musi występować na skrzyżowaniu z D-1

    <cite>
    Liwiusz w
    > A-7 jest dla jadących drogą podporządkowaną, D-1 jest dla jadących
    > główną. Oba znaki na skrzyżowaniu muszą występować razem.
    <cite>

    Więc pewnie teraz twierdzisz, że SORO to nie skrzyżowanie -- brniesz
    prawniczku coraz bardziej

    --
    'Tom N'

  • 299. Data: 2020-08-03 08:40:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-08-02 o 15:26, 4440 pisze:

    > Pisałeś, że A-7 musi występować na skrzyżowaniu z D-1
    >
    > <cite>
    > Liwiusz w
    > <cite>

    I pisałem to w kontekście tego, gdyby uznać, że rondo składa się z kilku
    skrzyżowań.

    A że nie zrozumiałeś, boś głupi, to już nie moja wina.

    --
    Liwiusz

  • 300. Data: 2020-08-03 10:57:57
    Od: 5573<2...@i...invalid>

    Liwiusz w

> [...]

    > I pisałem to w kontekście tego, gdyby uznać, że rondo składa się z kilku
    > skrzyżowań.

    Dalej brniesz ośli pomiocie -- napisałeś, że oba znaki musza występować
    razem na skrzyzowaniu -- _jednym_ skrzyżowaniu typu SORO

    --
    'Tom N'