    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Co to za wymysl?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 20 Jul 2020 21:28:21 +0200

    20 Jul 2020 18:32:58 GMT, pueblo

    > Jakie pasy? Picasa JUŻ poruszała się po rondzie.

    Wyznaczone dla jadących w tamtym kierunku. A to że się JUŻ poruszała nic
    nie zmienia, bo aby to zrobić cytryna złamała przepisy -- i jak przyjedzie
    policja, albo skończy się w sądzie, to pierwsze pytanie jakie padnie, skąd,
    dokąd, którym pasem się cytryna poruszała w stosunku do nagrywającego -- a
    wtedy nie ma zmiłuj, cytryna jest ugotowana.

    > No oczywiste, ale poruszała się po rondzie tak oznaczonym pasem(zew.)

    Wymusiła pierwszeństwo na pojeździe któremu miała zasrany obowiązek
    ustąpić.

    > Jak dla mnie, picasa była już na rondzie,

    Aha, czyli wjeżdżam na klasyczne kwadratowe skrzyżowanie z podporządkowanej
    i wg ciebie mam już wtedy pierwszeństwo, bo już sobie jadę drogą z
    pierwszeństwem, więc ten co we mnie wali jest w związku z tym winny?
    Ciekawe.

    > więc nie powiedziałbym, że na nie wjeżdża.

    Nie no, litości, przecież na filmie widać że chwile wcześniej wjeżdża z
    pasa lewego -- wg organizacji ruchu przed skrzyżowaniem cytryna powinna się
    znaleźć na pasie wewnętrznym gdzie akurat jadą samochody którym ma zasrany
    obowiązek ustąpić pierwszeństwa. Że jedzie jak skończona pała to dochodzi
    do kolizji.

    > I ten mały czerwony wymusił na niej pierwszeństwo.

    ROTFL

    > A nagrywający mógł co najmniej uniknąć kolizji -

    Próbował przecież, tąbił ostrzegawczo i hamował jednocześnie.

    > nawet wygląda jakby wykorzysał okazję na nowy zderzak.

    Często tak robisz? Bo to wygląda na jakąś projekcję.

    > No wszystko się zmieni jak mnie ktoś oświeci i stwierdzi,
    > że na tym rondzie tylko samochody na wew pasie są "na rondzie",
    > a pozostałe już nie.

    Jak dorośniesz to może zrozumiesz co to znaczy jak przepis mówi o tym że
    pojazd znajdujący się na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym ma pierwszeństwo
    przed wjeżdżającym na to skrzyżowanie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk