  • 1. Data: 2016-06-10 20:49:27
    Temat: Co to za typ śruby i czy da się dokupić bit?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Takie coś mam do odkręcenia:

    http://sebobialy.net:82/sruba.jpg

    Owszem, mogę próbowac rozwiercać ale to jest wkręt w plastik i prędzej
    gwint zerwie albo cos urwie.

    Dla niekliklających: łeb z trzema nacięciami na krawędziach.

    Potrzebuje nazwę tego typu śruby i/lub nadzieje że to jest odkręcalne
    jakimś magicznym bitem

  • 2. Data: 2016-06-10 20:57:36
    Temat: Re: Co to za typ śruby i czy da się dokupić bit?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Potrzebuje nazwę tego typu śrub

    Może to to?

    *https://www.google.pl/search?q=Microtech+Tri-Wench&
    safe=active&client=opera&hs=dE9&source=lnms&tbm=isch
    &sa=X&ved=0ahUKEwiB9-vJkZ7NAhVTSZoKHd3TDBQQ_AUICCgB&
    biw=1680&bih=940#safe=active&tbm=isch&q=Microtech+Tr
    i-Wench+bit*

    *
    *

    *Robert*

  • 3. Data: 2016-06-10 21:02:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-10 20:57, Robert Wańkowski wrote:
    > Może to to?
    > *https://www.google.pl/search?q=Microtech+Tri-Wench

    Wydaje mi się ze widziałem śruby z trzeba *dziurkami*, ale u mnie to sa
    trzy nacięcia z brzegów. Na pierwszy rzut oka to nie to. Widuje te śruby
    w róznych urzadzeniach podpinanych do sieci i czas sprawdzić jak z tym
    walczyć.

  • 4. Data: 2016-06-10 21:41:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Na pierwszy rzut oka to nie to.
    To chyba bardziej.
    https://www.google.pl/search?q=Tri-Groove+bit&safe=a
    ctive&client=opera&hs=E9o&biw=1680&bih=940&source=ln
    ms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjjzpPvmZ7NAhWhF5oKHf6ZCO
    0Q_AUIBigB#imgdii=T9RF-tqnh7NWOM%3A%3BT9RF-tqnh7NWOM
    %3A%3BUNmZoX2gNSiA8M%3A&imgrc=T9RF-tqnh7NWOM%3A

    Robert

  • 5. Data: 2016-06-10 22:24:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    >
    > Dla niekliklających: łeb z trzema nacięciami na krawędziach.
    >
    > Potrzebuje nazwę tego typu śruby i/lub nadzieje że to jest odkręcalne
    zeszlifuj z leksza, weź zrób blaszkę z otworem trochę mniejszym niż
    łebek i przylutuj się. potem odkręć,wyrzuć wkręc nidagipsa

    ToMas

  • 6. Data: 2016-06-10 22:25:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-10 22:24, ToMasz wrote:
    > zeszlifuj z leksza, weź zrób blaszkę z otworem trochę mniejszym niż
    > łebek i przylutuj się.

    I to wszystko w otworze o średnicy 0.5cm i głebokości 3mm zrobionym z
    tworzywa kiedy śruba z aluminium :D

  • 7. Data: 2016-06-10 22:27:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-10 21:41, Robert Wańkowski wrote:
    > To chyba bardziej.
    > https://www.google.pl/search?q=Tri-Groove+bit

    Bardzo blisko. Ale wydaje mi się że szerokość nacięć jest jednak inna. U
    mnie jak by krzywo przywalił przecinakiem.

    Dzieki w kazdym razie to już jakiś namiar.

  • 8. Data: 2016-06-10 22:38:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > I to wszystko w otworze o średnicy 0.5cm i głebokości 3mm zrobionym z
    > tworzywa kiedy śruba z aluminium :D

    Aż dziw bierze, że nie wymyślono jeszcze uniwersalnego bita. :-)
    Na tej zasadzie jak ten szablon, tylko 3D.
    http://www.forst.pl/5263-thickbox_default/wzorni-sza
    blon-profili-do-paneli-kafelek-125mm.jpg

    Robert

  • 9. Data: 2016-06-10 23:44:34
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Robert Wańkowski pisze:

    > Aż dziw bierze, że nie wymyślono jeszcze uniwersalnego bita. :-)
    > Na tej zasadzie jak ten szablon, tylko 3D.
    > http://www.forst.pl/5263-thickbox_default/wzorni-sza
    blon-profili-do-paneli-kafelek-125mm.jpg

    Ależ wymyślono
    http://screwdrivers.viabloga.com/images/douille_univ
    erselle_GF.jpg
    Tylko czy będzie coś w pasującym rozmiarze.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2016-06-11 11:19:17
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

> [...]
    >
    > Dla niekliklających: łeb z trzema nacięciami na krawędziach.
    >
    > Potrzebuje nazwę tego typu śruby i/lub nadzieje że to jest odkręcalne

    Jeśli śruba nie jest zapieczona może da się odkręcić Poxiliną. Najpierw
    trzeba porządnie odtłuścić rozpuszczalnikiem łeb śruby (benzyna nie
    psuje plastiku), następnie nałożyć krótki kawałek cienkościennej
    metalowej lub sztywnej plastikowej rurki (np. Teflon) i napchać tą rurkę
    Poxiliną. Od drugiej strony wetkać śrubokręt i poczekać parę godzin.
    Poxilina jest zadziwiająco wytrzymała :-)

    P.P.