  • Data: 2023-09-12 00:23:10
    Temat: Re: Co to za radio?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tu jeszcze oryginalne obrazki w lepszej jakości i namiar na
    > kogoś, kto może (wciąż) to radio posiadać.
    >
    > https://archiwum.allegro.pl/oferta/antyk-stare-szwed
    zkie-radio-centrum-waxelstrom-i8037343257.html

    Tę akcję już Arnold przytoczył.
    Radio z mojego zdjęcia (EW6) ma z tyłu dwa potencjometry, a EU6 jeden.
    Chyba są od barwy dźwięku.
    Nie wiem czy to rozwiązanie bywało w innych radioodbiornikach, ale
    włącza się przez pociągnięcie pokrętła siły głosu, podobnie zmienia się
    zakresy.

    Co może oznaczać Per. 50 na tablice znamionowej? Ten z Allegro nie ma
    tego na tabliczce.
    7 * 1410 to może lipiec i numer kolejny? Mogli tyle w miesiąc zrobić?
    Skrótowiec numer, też jakoś dziwnie wygląda z tym dwukropkiem (N:r).

    Robert