  • 1. Data: 2009-11-25 16:46:04
    Temat: Co to za numer?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Ktoś puścił mi sygnał z takiego numeru... co to jest?

    +447556008065

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2009-11-25 17:16:44
    Temat: Re: Co to za numer?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-25 20:10, X-Man pisze:

    > Wygląda jak zwykła komórka z UK.

    Hmm... Gdyby po +44 było 9 cyfr to bym pomyślał że to pomyłka ale tak to
    raczej przypadkowo ktoś tego nie wysłał :/
    Ile kosztuje sms do UK w Orange POP?

  • 3. Data: 2009-11-25 18:06:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-25 20:28, Waldek Godel pisze:

    > długoś numeru jest prawidłowa

    To w Polsce numery nie wyglądają tak: +48506256391?

  • 4. Data: 2009-11-25 18:10:58
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    > Ktoś puścił mi sygnał z takiego numeru... co to jest?
    >
    > +447556008065

    Wygląda jak zwykła komórka z UK.

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2009-11-25 18:28:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-11-25 19:07:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Hmm... Gdyby po +44 było 9 cyfr to bym pomyślał że to pomyłka ale tak to
    > raczej przypadkowo ktoś tego nie wysłał

    Dlaczego uważasz, że oni też muszą mieć 9 cyfr po prefiksie krajowym?
    Włosi też mają 10-cyfrowe numery.
    Nas zdaje się też to kiedyś czeka. Wycofanie "0" z kierunkowych jest
    zdaje się wstępem do tej operacji.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-11-25 19:14:07
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > długoś numeru jest prawidłowa
    Dokładnie tak jak Waldek pisze, w UK numery telefonów mają 10 znaków.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 8. Data: 2009-11-25 19:39:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 20:06:58 +0200, PlaMa napisał(a):

    > To w Polsce numery nie wyglądają tak: +48506256391?

    A widzisz gdzieś w tym numerze kierunkowy do Polski?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-11-25 20:36:30
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-25 21:39, Waldek Godel pisze:

    > A widzisz gdzieś w tym numerze kierunkowy do Polski?

    Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Napisałem że wykluczam
    pomyłkowe zadzwonienie, bo np. ktoś zamiast +44 wpisał +48. Jest to
    niemożliwe gdyż mają o jedną cyfrę więcej w swoich numerach. Już jasne? :)

  • 10. Data: 2009-11-25 20:37:30
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-25 21:07, Olgierd pisze:

    > Dlaczego uważasz, że oni też muszą mieć 9 cyfr po prefiksie krajowym?

    Waldkowi już wyjaśniłem co miałem na myśli :)