  • Data: 2010-09-04 20:20:02
    Temat: Re: Co to za nr z SMS-a?
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ererer" <e...@n...pamietam.maila> napisał
    > Serio widzisz tu jakiś spisek operatorów?

    Brak informacji o tym w cenniku najwyraźniej nie okazał się być zgodny
    z prawem skoro zwrócono na to uwagę. A czy od razu spisek? Tak bym
    tego nie nazwał ale zastanawiające jest, że żaden z opów się przecież
    (OIDP) nie wychylił - dopóki kaska płynie, to siedzimy cicho. A potem
    się zobaczy ale przecież i tak nas nikt za dupę nie weźmie, bo Polska
    to dziki kraj.

    > Na treść SMSa jest 1120 (160*7) bitów, jak masz kaprys i wysyłasz
    > polskie znaki w 16 bitowym kodowaniu, to jak nie trudno policzyć,
    > mieści się ich mniej.

    Tak, jak wiem, że uczciwość w biznesie to coś, co nie istnieje ale to
    nie oznacza, że to ma być normą.

    M.