    From: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co to za nr +888888888888?
    Date: Sat, 03 Mar 2012 19:46:33 +0100

    >>> http://en.wikipedia.org/wiki/%2B888#International_Di
    aling_Code

    > Czasem przepuszczana jest błędna identyfikacja, też napisałem w Polsce
    > byłby.
    > W necie piszą, że ten numer to bramka skajpa.

    Ku przestrodze:

    Są w naszej kulturze cyfry czy też liczby, które kojarzą się
    jednoznacznie. Starożytni mieli swoje liczby doskonałe 6 i 28, my
    bardziej kojarzymy pechową trzynastkę i szczęśliwą siódemkę. Jednymi z
    bardziej znanych liczb jest kombinacja 666, którą często nazywamy liczbą
    szatana. W Bułgarii numer telefonu 0888 888 888 został zawieszony,
    ponieważ każdy jego właściciel umierał w tragicznych okolicznościach.
    Telegraph.co.uk opublikował ciekawy artykuł opisujący przypadek pewnego
    numeru telefonu. Historia przypomina trochę klimat z filmu Ring.
    Bohaterowie po otrzymaniu telefonu umierali w ciągu tygodnia. Wyobraźcie
    sobie numer telefonu 0 888 888 888. Łatwy do zapamiętania, a i ósemka
    jakoś tak pozytywnie się kojarzy. Według tradycyjnej numerologii liczba
    8 jest symbolem doskonałości i nieskończoności. Nie dla wszystkich niestety.

    Pierwszą ofiarą, czyli właścicielem komórki o takim numerze był Vladimir
    Grashnov. Był dyrektorem generalnym bułgarskiej sieci Mobitel, do której
    należy numer. Grashnov zmarł na raka w 2001 roku. Miał zaledwie 48 lat.
    Po jego śmierci pojawiły się plotki, że chorobę spowodowało zatrucie
    organizmu materiałem radioaktywnym i że chodziło o zemstę biznesowej
    konkurencji.

    Potem numer odziedziczył Konstantin Dimitrov, jeden z bossów bułgarskiej
    mafii. Został zastrzelony w 2003 roku w Holandii w wieku 31 lat. W
    chwili śmierci Dimitrov miał przy sobie komórkę. W tym przypadku również
    oskarżano konkurencję czyli szefów rosyjskiej mafii.

    Dwa lata później na tamten świat odszedł kolejny właściciel feralnego
    numeru. Trafiło na bułgarskiego biznesmena, który oficjalnie działał na
    rynku nieruchomości, ale zajmował się też handlem narkotykami. Dishliev
    został zastrzelony w 2005 roku przed hinduską restauracją w Sofii.
    Operator Mobitel, choć oficjalnie odmawia komentarzy w tej sprawie,
    wyłączył pechowy numer telefonu a próbujący się dodzwonić usłyszą po
    prostu, że numer jest poza zasięgiem sieci. I wygląda na to, że teraz
    sieć Mobitel na zawsze zrezygnowała ze śmiertelnie niebezpiecznego
    numeru, bo każda osoba, która się nim posługiwała, umierała.

    Źródło: http://www.spy-shop.pl/blog/0-888-888-888-smiertelny
    -numer-telefonu/

    --
    Grzexs