  • Data: 2012-03-03 19:33:20
    Temat: Re: Co to za nr +888888888888?
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
    news:jitou7$riq$2@inews.gazeta.pl...
    > Są w naszej kulturze cyfry czy też liczby, które kojarzą się
    > jednoznacznie. Starożytni mieli swoje liczby doskonałe 6 i 28, my
    > bardziej kojarzymy pechową trzynastkę i szczęśliwą siódemkę. Jednymi z
    > bardziej znanych liczb jest kombinacja 666, którą często nazywamy
    > liczbą szatana. W Bułgarii numer telefonu 0888 888 888 został
    > zawieszony, ponieważ każdy jego właściciel umierał w tragicznych
    > okolicznościach. Telegraph.co.uk opublikował ciekawy artykuł opisujący
    > przypadek pewnego numeru telefonu. Historia przypomina trochę klimat z
> [...]

    I zabiło ich to że mieli numer składający się z samych ósemek? Nie!
    Zabiły ich szemrane interesy i kontakty z mafią.
    A numer w heji 888888888 jest spalony, bo nie dałoby się go nornalnie
    uzywać, gdyż co chwile dzwoniłby ktoś dla jaj/sprawdzający
    sieć/niedowiarek ze taki numer istnieje itp itd
    Chińczole to nawet nie mogą mieć Nokii oznaczonych 4 z przodu, bo dla
    nich to śmiertelne zagrożenie :P