  • 21. Data: 2009-02-03 13:28:51
    Temat: Re: Co to za motocykl (w filmie)
    Od: "Tomasz łasiewicz" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gm97ah$nk$1@news.wp.pl...

    > W wypadku tego klasyka dubingowanie go innym brzmieniem jest raczej
    > niemozliwe. Slynny byl wlasnie miedzy inymi za dzwiek jaki wydobywal sie z
    > tlumika.

    Filmowcy potrafią wszystko,pod jadącą V-kę podkładali np dzwięk rzędowej
    czwórki,dla nich przecież to samo:-)

    Monster
    BMW R1100S
    Dniepr MT10 oczywiście z koszem:-)

  • 22. Data: 2009-02-03 13:53:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Tomasz łasiewicz pisze:

    > Filmowcy potrafią wszystko,pod jadącą V-kę podkładali np dzwięk rzędowej
    > czwórki,dla nich przecież to samo:-)

    Najlepsze byl ostatni Indiana Jones. Mlody pomykal Harleyem Heritage
    Springer rocznik 2008, nowy TwinCam 96, tarczowe hamulce, pas. A
    wszystko dzieje sie w latach 40 ubieglego wieku :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-02-03 14:20:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > Najlepsze byl ostatni Indiana Jones. Mlody pomykal Harleyem Heritage
    > Springer rocznik 2008, nowy TwinCam 96, tarczowe hamulce, pas. A wszystko
    > dzieje sie w latach 40 ubieglego wieku :)

    "Prodakt plejsment". Dzieki filmom kazdy Amerykaniec powie ze Vovlo to
    bezpieczne rodzinne auto.
    A do bielizniarzy to mam zal za zwachanie sie ze scjentologami.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 24. Data: 2009-02-03 14:31:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Jasio wrote:

    > Takie nowe słowo.
    > Wpisałem sobie w google - swierdziłem, że pochodzi z języka
    > motoryzacyjnego, po przejrzeniu pierwszych siedmiu stron wyników
    > widzę. Bawi mnie, jest takie fachowe jak "sugeracja" w marketingu.
    >
    > A nawet, jeśli przez przypadek istnieje, to i tak zabawnie brzmi.

    ja też nie wiem czy istnieje, ale słyszałem je nie raz :D

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 25. Data: 2009-02-03 16:34:26
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > "Prodakt plejsment". Dzieki filmom kazdy Amerykaniec powie ze Vovlo to
    > bezpieczne rodzinne auto.

    Zwłaszcza model 240 (244, 245), mocno zjeżdżony, najlepiej w kombi. Symbol
    mało zamożnej rodziny z dzieckiem i starym domem ;).
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 26. Data: 2009-02-03 22:08:45
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Najlepsze byl ostatni Indiana Jones. Mlody pomykal Harleyem Heritage
    > Springer rocznik 2008, nowy TwinCam 96, tarczowe hamulce, pas. A wszystko
    > dzieje sie w latach 40 ubieglego wieku :)

    Normą w filmach wojennych było uzycie Dnieprów jako BMW,nawet w "Allo, Allo"
    grały,nawet w nowszym Szeregowcu Ryanie Hanks leżał oparty o Urala
    Zresztą w lotnictwie i pancerce też są takie kwiatki,chyba tylko na
    samochody zwracają uwagę coby były w miarę z epoki..

  • 27. Data: 2009-02-04 14:36:39
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Monster pisze:

> [...]
    > Zresztą w lotnictwie i pancerce też są takie kwiatki,chyba tylko na
    > samochody zwracają uwagę coby były w miarę z epoki..

    No ale Dniepr technicznie to nawet pasuje do tamtych czasow :) Hamulce
    tarczowe i pasy napedowe juz raczej nie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 28. Data: 2009-02-06 09:59:01
    Od: e...@g...com

    > Witam,
    > Obejrzałem film "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" Bardzo ciekawi mnie
    > jaki motocykl dosiadał tam Brad Pit. Brzmiał po prostu pieknie i do tego
    > wyglądał na fajnego starego klasyka. Chyba że dźwiek dołożyli komputerowo.

    Czy to ten motocykl?
    Jezeli tak - mozesz posluchac i stwierdzic czy w filmie podkladali
    dzwiek pracy innego motocykla, czy nie.
    Po prawej stronie sporo linkow do tematow pokrewnych (z tym samym
    motocyklem w roli glownej).

  • 29. Data: 2009-02-06 10:32:25
    Od: e...@g...com

    http://www.youtube.com/watch?v=2g1syB6GbK4&feature=r
    elated

  • 30. Data: 2009-02-06 10:35:11
    Od: e...@g...com

    Nie jestem pewien czy to dokladnie ten model, ale jesli tak -
    rzeczywiscie brzmi pieknie: