  • 11. Data: 2009-02-03 10:41:27
    Temat: Re: Co to za motocykl (w filmie)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Jasio wrote:
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [ciach]
    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > To ładne, naprawdę.

    nie wiem czy dobry kawałek Ci sie podkreślił.
    Mozesz wyjaśnić co masz na mysli?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 12. Data: 2009-02-03 10:44:14
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak w tm filmie ale w wielu jakie widziałem dzwiek był podkladany
    > z innego moto. Najbardziej mnie smieszy jak widze jakiegos DR650 lub XL600
    > na filmie i dodany dzwięk z jakiegoś dwusuwa 125.

    Tak sobie myślę że piękny dźwięk to powinny jeszcze mieć jakieś V-ki. Jakie
    motocykle maja jeszcze dźwiek podobny do V-ki i nie sa choperami?

  • 13. Data: 2009-02-03 10:46:55
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    > z innego moto. Najbardziej mnie smieszy jak widze jakiegos DR650 lub XL600
    > na filmie i dodany dzwięk z jakiegoś dwusuwa 125.

    W wypadku tego klasyka dubingowanie go innym brzmieniem jest raczej
    niemozliwe. Slynny byl wlasnie miedzy inymi za dzwiek jaki wydobywal sie z
    tlumika.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 14. Data: 2009-02-03 10:56:28
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Nie, nie myle. A co mam w sigu .. raczej wiem ;)
    >
    > Co do samych czopperów - no cóż. Mocy to im już dziś nie brakuje, wiec
    > odelżenie ich nie jest aż tak bardzo istotne, żeby nie powiedziec - jest
    > pomijalne.

    Chopper powstał od słowa chop czyli odcinać, ale to o czym piszesz to
    bobber - choppery były cięte i przerabiane nie dla osiągów tylko dla
    wyglądu, przede wszystkim innego kształtu ramy, zbiornika i błotników.
    To bobbery były przerabiane z myślą o osiągach, ale tam z reguły nie
    zmieniano kształtu ram, tylko odcinano zbędne części subframe'a i inne
    zbędne detale.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 15. Data: 2009-02-03 10:57:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Agent pisze:

    > Tak sobie myślę że piękny dźwięk to powinny jeszcze mieć jakieś V-ki.
    > Jakie motocykle maja jeszcze dźwiek podobny do V-ki i nie sa choperami?

    Dlaczego podobny ? Stukati, Aprilia, Gutki, Moto Morini ...

  • 16. Data: 2009-02-03 11:03:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > nie wiem czy dobry kawałek Ci sie podkreślił.
    > Mozesz wyjaśnić co masz na mysli?

    Takie nowe słowo.
    Wpisałem sobie w google - swierdziłem, że pochodzi z języka motoryzacyjnego,
    po przejrzeniu pierwszych siedmiu stron wyników widzę.
    Bawi mnie, jest takie fachowe jak "sugeracja" w marketingu.

    A nawet, jeśli przez przypadek istnieje, to i tak zabawnie brzmi.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 17. Data: 2009-02-03 11:07:44
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:

> [...]
    > To bobbery były przerabiane z myślą o osiągach, ale tam z reguły nie
    > zmieniano kształtu ram, tylko odcinano zbędne części subframe'a i inne

    Bzdurujesz Magicu :) Bobbery to odmiana chopperow na grubych kolach.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-02-03 11:13:47
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Bzdurujesz Magicu :) Bobbery to odmiana chopperow na grubych kolach.

    E-e :) Wiem co czytałem i co widziałem na zdjęciach - przerabiano tak
    głównie WL-ki pozostawiając ich niską sylwetkę, żadnych highnecków etc.
    Bobbery są zdecydowanie bliższe cruiserom i nakedom niż czopkom. No ale
    ja ekspertem w tem temacie faktycznie nie jestem :)

  • 19. Data: 2009-02-03 11:30:23
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Magic pisze:

    > Dlaczego podobny ? Stukati, Aprilia, Gutki, Moto Morini ...

    Z japońców i fałek to np. VTR, TL-S/R, SV i ich pochodne.
    Z japońców i niefałek a brzmiących jak fałki to np. TDM (poza pierwszą
    serią) i nieco mniej starsze twiny rzędowe: EN/GPZ500, GS400/500, itp.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 20. Data: 2009-02-03 12:03:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości

    > Dlaczego podobny ? Stukati, Aprilia, Gutki, Moto Morini ...

    Honda, Suzuki, Buell...

    A z twinów to Kawasaki w-650.
    A to w Europie:

    Royal Enfield, który dostał właśnie silnik na wtrysku:
    http://www.vicky.in/straightfrmtheheart/royal-enfiel
    d-fuel-injection-engine/

    I Triumph:
    http://www.triumph.co.uk/uk/11157.aspx

    Nortona zaczną produkować znowu, też na twinie.
    http://www.nortonmotorcycles.com/company/news_detail
    .asp?newsID=20

    Wybór jest pełen, tylko kaska potrzebna i zdecydowanie.

    --
    Jasio
    vfr vx etz