  • 1. Data: 2009-02-02 17:36:14
    Temat: Co to za motocykl (w filmie)
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Witam,
    Obejrzałem film "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" Bardzo ciekawi mnie
    jaki motocykl dosiadał tam Brad Pit. Brzmiał po prostu pieknie i do tego
    wyglądał na fajnego starego klasyka. Chyba że dźwiek dołożyli komputerowo.

  • 2. Data: 2009-02-02 17:53:39
    Temat: Re: Co to za motocykl (w filmie)
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Agent napisal(a):

> [...]
    | mnie jaki motocykl dosiadał tam Brad Pit. Brzmiał po prostu pieknie i
    | do tego wyglądał na fajnego starego klasyka. Chyba że dźwiek dołożyli

    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081128
    082453AAIlRM7

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 3. Data: 2009-02-02 19:28:17
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyglądał na fajnego starego klasyka. Chyba że dźwiek dołożyli komputerowo.

    To byl klasyczny Triumph , 2 cylindrowy, 650 cm. Swego czasu prawdziwy
    scigacz. Triumph Bonneville 650 T120 - tak sie nazywal.
    Mial 4 biegi, 46 koni, wyciagal prawie 180 km/h.
    Wtedy u nas taki motocykl to bylo jak scince fiction. (tzn w latach 60'tych)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 4. Data: 2009-02-02 21:32:39
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mial 4 biegi, 46 koni, wyciagal prawie 180 km/h.
    > Wtedy u nas taki motocykl to bylo jak scince fiction. (tzn w latach

    Miodzio. Właśnie coś takiego mi sie marzy. Piekny dźwięk, zero plastiku i
    nie choper.

  • 5. Data: 2009-02-03 08:48:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Agent pisze:

    > Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Miodzio. Właśnie coś takiego mi sie marzy. Piekny dźwięk, zero plastiku
    > i nie choper.

    Zajrzyj do ostatniego ŚM, w dziale Giełda był chyba taki.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 6. Data: 2009-02-03 09:08:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Agent wrote:

    > Miodzio. Właśnie coś takiego mi sie marzy. Piekny dźwięk, zero
    > plastiku i nie choper.

    Nie czoper...

    A wiesz skąd sie wzięła nazwa choper?
    Pochodzi, oczywiście z USA, od dosłownego "siekania". Wtedy, duże cięzkie
    motocykle były zbyt wolne, dla niektórych, wiec odchudzano je ze wszytskiego
    co sie dało. Błodniki, osłony, wszelkie zbędne elementy. Chodzilo o
    odelżenie i możliwość zyskania dodatkowych km/h.

    Dziwnie to ewoluowało - prawda?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 7. Data: 2009-02-03 10:02:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Dziwnie to ewoluowało - prawda?

    Rozwiniesz ? Czy jestes nastepnym ktory myli cruisera i choppera ?
    Troche to dziwne patrzac co masz w sigu.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-02-03 10:09:49
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > Chyba że dźwiek dołożyli komputerowo.
    Nie wiem jak w tm filmie ale w wielu jakie widziałem dzwiek był podkladany z
    innego moto. Najbardziej mnie smieszy jak widze jakiegos DR650 lub XL600 na
    filmie i dodany dzwięk z jakiegoś dwusuwa 125.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 9. Data: 2009-02-03 10:36:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Kuczu wrote:

    > Rozwiniesz ? Czy jestes nastepnym ktory myli cruisera i choppera ?
    > Troche to dziwne patrzac co masz w sigu.

    Nie, nie myle. A co mam w sigu .. raczej wiem ;)

    Co do samych czopperów - no cóż. Mocy to im już dziś nie brakuje, wiec
    odelżenie ich nie jest aż tak bardzo istotne, żeby nie powiedziec - jest
    pomijalne.
    Przeda wczoraj oglądalem w TiViku, jak Pan wielka łapa klecił (z resztą
    pięknego) customa, z silnikiem 2,0 turbo o mocy (w zależności od ustaewien
    doładowania ) 160-200KM.
    Ile będzie miał ozdób ... nie ma większego znaczenia, ale do cruisera mu
    jeszcze daleko.

  • 10. Data: 2009-02-03 10:38:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    > co sie dało. Błodniki, osłony, wszelkie zbędne elementy. Chodzilo o
    > odelżenie i możliwość zyskania dodatkowych km/h.

    To ładne, naprawdę.

    --
    Jasio
    vfr vx etz