  • 1. Data: 2012-08-25 20:49:57
    Temat: Co to za motocykl? [foto]
    Od: skx <s...@s...eu.org>

    Czy ktoś potrafiłby i był uprzejmy zidentyfikować producenta i model tego
    motocykla <http://imgur.com/vlBwd>?

    --
    s...@s...eu.org http://skxpl.eu.org/
    @skx http://twitter.com/skx

  • 2. Data: 2012-08-25 21:32:05
    Temat: Re: Co to za motocykl? [foto]
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-25 20:49, skx pisze:
    > Czy ktoś potrafiłby i był uprzejmy zidentyfikować producenta i model tego
    > motocykla <http://imgur.com/vlBwd>?

    Gorszego ujęcia nie było?Wygląda na dłubaną HD WL750

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2012-08-25 23:45:41
    Od: skx <s...@s...eu.org>

    Monster:

    > <http://imgur.com/vlBwd>
    >
    > Gorszego ujęcia nie było?

    Po tumblrze takie krąży, zrobiłem reverse search, ale nie znalazłem nic
    wartego uwagi.

    > Wygląda na dłubaną HD WL750

    No, podobny. Dzięki.

    --
    s...@s...eu.org http://skxpl.eu.org/
    @skx http://twitter.com/skx

  • 4. Data: 2012-09-10 15:06:46
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skx" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    d.pl...
    > Czy ktoś potrafiłby i był uprzejmy zidentyfikować producenta i model tego
    > motocykla <http://imgur.com/vlBwd>?

    board track racer (board tracker) na (chyba) WL... Ale niewiele widać ;-)

    MS