  • 1. Data: 2012-08-21 21:43:27
    Temat: A taka fajna ta grupa być powinna
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Tymczasem macie tu dość nieciekawą, starczą grypę.
    Szczęście, że system immunologiczny mam wzmocniony snowboardingiem.
    Ale i tak się wypisuję, bo litra wypiję, ale z litrówkowcami kopać się
    nie będę.
    Mimo wszystko lewa w górę,
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2012-08-21 22:37:52
    Temat: Re: A taka fajna ta grupa być powinna
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Tue, 21 Aug 2012 21:43:27 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:
    > Szczęście, że system immunologiczny mam wzmocniony snowboardingiem.

    Po chuj ten lans? Teraz Polacy bogaci - każdy może se na lodowiec
    pojechać.

    --

    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2012-08-21 22:49:44
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-21 22:37, Ivam pisze:

    > Po chuj ten lans? Teraz Polacy bogaci - każdy może se na lodowiec pojechać.

    Że co? Ja na południu Polski mieszkam. W promieniu 20 km mam 3 stacje
    narciarskie, choć wolę FR.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-08-22 11:06:50
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Tue, 21 Aug 2012 22:49:44 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:
    > Że co? Ja na południu Polski mieszkam. W promieniu 20 km mam 3
    stacje
    > narciarskie

    I teraz macie śnieg? No to już wiem czemu tak dużo piszesz-zamiecie
    pewnie.

    --

    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2012-08-22 11:14:29
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-22 11:06, Ivam pisze:
    > stacje
    >
    > I teraz macie śnieg? No to już wiem czemu tak dużo piszesz-zamiecie pewnie.

    System immunologiczny rozwija się miesiącami bądź wręcz latami.
    Oczywiście teraz na desce nie jeżdżę, ale do zimy szybko zleci. ;)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2012-08-22 11:54:40
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W końcu załapałem o co chodzi z tym podpisem :)

    > ?(?.?)? ? ???
    >
    > ???$ ?? ?????$

    Pierwsza część to "zły skuter" widziany z frontu, wyraźnie widać po bokach groźnie
    zadarte łokcie.
    Dalej w lewo jest pagórek no i deska snowboardowa ;) Te dwa patyki od deski w górę to
    srebrne kozaki.

    No a podpis do "góry nogami", niezależnie czy jedziesz skuterem czy lecisz na desce
    to po schyleniu się w kierunku podpisu widzisz go poprawnie XD

    zgadłem?

  • 7. Data: 2012-08-22 11:58:51
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu środa, 22 sierpnia 2012 11:54:40 UTC+2 użytkownik ursyn napisał:
> [...]
    to po schyleniu się w kierunku podpisu widzisz go poprawnie XD

    "Dalej w lewo" oczywiście miało być w prawo XD

  • 8. Data: 2012-08-22 12:15:30
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-08-22 11:06, Ivam pisze:
    > stacje
    >
    > I teraz macie śnieg? No to już wiem czemu tak dużo piszesz-zamiecie pewnie.

    Właśnie wróciłem z 3 dniowego wypadu na narty na Litwę.
    Jest śnieg. :-)
    Wyszło taniej, niż spędzić te 3 dni nad morzem.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 9. Data: 2012-08-22 12:27:01
    Od: WW <w...@v...pl>

  • 10. Data: 2012-08-22 12:40:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-22 12:27, WW pisze:

    > Wyszło taniej, niż spędzić te 3 dni nad morzem.

    Moze i drozej, ale przynajmniej sniegu nie ma! :)

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601