  • 1. Data: 2012-08-24 17:05:13
    Temat: Szukam błotnika
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Cześć,

    Po roku doszedłem do ładu z koncepcją tyłu mojej CB750 '82. Szukam błotnika
    zbliżonego do tego:
    http://allegro.pl/blotnik-tylny-9-harley-bober-drag-
    i2519090784.html
    Istotny jest spłaszczony przekrój i szerokość między 17,5 a 23 cm (im bliżej 23 tym
    lepiej). Ten jest idealny ale za drogi, poza tym potrzebuję mniej więcej 1/3 jego
    długości. Może być złechany - podrdzewiały, pogięty, z dziurami, oczywiście w
    granicach pozwalających na odratowanie.
    Może ktoś ma w graciarni albo chociaż naprowadzi mnie od jakiego modelu szukać, bo
    ogólne zapytanie do allegro wywala 133 strony wyników, głównie plastików, a próby
    usciślania jakoś słabo mi wychodzą.
    --
    Dzięki z góry i pozdrowienia,
    marcin

  • 2. Data: 2012-08-24 21:42:47
    Temat: Re: Szukam błotnika
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Ha, chyba znalazłem trop:
    http://allegro.pl/blotniki-blotnik-tloczony-kolo-13-
    14-c-tandem-i2584376845.html
    :)
    Błotniki do przyczepek - szeroka gama kształtów i rozmiarów, ceny w porządku, nic
    tylko łapać się za wycinarkę i migomat :)
    --
    pzdr,
    marcin