  • 11. Data: 2009-10-28 08:04:05
    Temat: Re: Co to za komunikacja i jak ją naśladować...?
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    >Na początek chodzi o emulację włożenia Kasety, czyli przełączenie na
    >TAPE i podanie sygnału audio z tego toru. Tor audio rozgryzłem i
    >wpiąłem się za wzmacniaczami sygnału z głowic - jakość jest taka jak
    >oczekuję.

    Kiedyś się też męczyłem z tym i dałem spokój. Wpiąłem się w tor AM i gra i
    bucy.

    Paweł

  • 12. Data: 2009-10-28 17:50:26
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Michał Augustyniak" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Gdyby udało się zdobyć datasheeta układu TDA3611 - byłoby łatwiej, ale
    > od kilku dni nic nie mogę znaleźć... układ PHILIPSa, a dokumentacji
    > brak...

    też byłem zdziwiony :)
    należy chyba założyć, że transmisja do tego TDA jest raczej dwukierunkowa
    (I2C?). Może ta magistrala idzie jeszcze do innych, bardziej znanych
    układów i po tym ustalisz. Jest jeszcze jeden sygnał, który może mieć
    znaczenie: na pinie 23 jest wyjście wewnętrznego stabilizatora 5V a
    napięcie to wraca na płytę główną - może coś zasila a może tylko jest
    monitorowane (i może jakoś zależy od stanu silnika?).
    Co do emulacji silnika - skoro rezystor nie działa (dobrze dobrałeś?),
    może trzeba dać układ LC? Całkiem możliwe, że TDA spodziewa się ujemnych
    impulsów i używa ich do określenia obciążenia na wałku. Na początku zostaw
    silnik i tylko równolegle podłączaj rezystory, może trafisz - wtedy
    pozostanie tylko wykonanie modelu RL silnika :)

    e.