  • 31. Data: 2010-09-30 22:25:00
    Temat: Re: Co to za dziwne Palio ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:
    > Wszystkich, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że ktoś nie ma
    > ochoty publikowania zdjęć z niezamazymi tablicami w internecie.

    Dlatego zapytalem, dlaczego nie zamazywac opon.
    Przeciez ktos moze zindetyfikowac debice frigo 175/70/13 w srodku lata.

    > Mianowicie z ... ?

    Nieznajomosci prawa.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 32. Data: 2010-09-30 22:25:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1ildno3ngparr$.q529oqgya0lj$.dlg@40tude.net Marcin
    Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> pisze:

    > Wszystkich, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że ktoś nie ma
    > ochoty publikowania zdjęć z niezamazymi tablicami w internecie.
    Jeśli ktoś nie ma ochoty publikowania w Internecie zdjęć z niezamazanymi
    tablicami to niech po prostu tego nie robi.
    Co cię w tym, chłopcze, bulwersuje?

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-09-30 22:41:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 22:21, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Wszystkich, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że ktoś nie ma
    > ochoty publikowania zdjęć z niezamazymi tablicami w internecie.

    Coś Ci się pomyliło. Niektórych z nas bawi takie podejście i pokrętne
    tłumaczenie podobnych zachowań. W kwestii 'bulwersowania' - jeśli już,
    to zdecydowanie widzę ją po stronie obrońców zamalowywania...

    > Mianowicie z ... ?

    Z wielu przyczyn - braku odwagi, braku znajomości prawa, chęci
    zaistnienia itd.

  • 34. Data: 2010-09-30 22:44:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 18:34:25 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Po ulicy też chodzisz, - a jednak nie można Twojego wizerunku użyć w
    > dowolnym celu, n'est-ce pas ?

    Tablica to nie wizerunek.

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2010-09-30 22:56:51
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:22:24 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Po tablicach możesz znaleźć dane właściciela?

    Zidentyfikować samochód. O tym pisałem - przeczytaj jeszcze raz.

    > Na podstawie jakiego paragrafu wlasciciel moze ci zalozyc sprawe?

    A kto pisał, że może :) ? Dalej nie starasz się zrozumieć, że ktoś może
    sobie pomyśleć "ok, mam to zdjęcie jako poglądowe, ale może właściciel
    samochodu nie chciałby abym ujawniał te tablice, więc je zakryję". Nie po
    to aby chronić tyłek przed jakąś sprawą, ale po prostu - z empatii.

    I w drugą stronę - jak nie mówisz "dzień dobry" sąsiadowi, to przecież nie
    założy Ci sprawy - ale będzie miał o Tobie niezbyt przyjemnie zdanie :)

    "Większego trzeba rozumu, aby czyjejś dobrej rady posłuchać, niż aby, jej
    komuś udzielić. M. Wolska"

  • 36. Data: 2010-09-30 23:03:14
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:41:47 +0200, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Coś Ci się pomyliło. Niektórych z nas bawi takie podejście i pokrętne
    > tłumaczenie podobnych zachowań. W kwestii 'bulwersowania' - jeśli już,
    > to zdecydowanie widzę ją po stronie obrońców zamalowywania...

    A któż tym obrońcą jest ? Bo chyba nie ja ... jest mi obojętne czy ktoś
    zamazuje, czy nie, ale potrafię zrozumieć, że to robi.

    > Z wielu przyczyn - braku odwagi, braku znajomości prawa, chęci
    > zaistnienia itd.

    Pokrętne tłumaczenie obrońców mówisz ? ... Braku odwagi :) ? A co w tym
    odważnego nie zamazać tablic ? Braku znajomości prawa mówisz ? Czy jakiś
    przepis zabrania zamazywania tablic ? Nie. Tak samo jak żaden nie każe ich
    zamazywać.

    Chęci zaistnienia ? A to jest najbardziej ciekawe - w jaki sposób można
    zaistnieć publikując zamazane tablice ?

    "Sceptycyzm to elegancja strachu. Cioran Emil"

  • 37. Data: 2010-09-30 23:04:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Zidentyfikować samochód. O tym pisałem - przeczytaj jeszcze raz.

    No zidentyfikowales - jest to Fiat Palio WF71204 , fiat jak fiat -
    tablice jak tablice, kazdy je widzi na ulicy. Wiec?

    Empatia do tablic, wzruszajace ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 38. Data: 2010-09-30 23:05:08
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:44:32 +0200, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Tablica to nie wizerunek.

    Tak jest Watsonie.

    Słowo klucz - analogia, i wcale nie podyktowana koniecznością
    podporządkowania się prawu, tylko zwykłym ludzkim odruchem :)

    "Szczęście mniej zależy od pracy niż nieszczęście od lenistwa."

  • 39. Data: 2010-09-30 23:09:43
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:25:12 +0200, Jotte na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Jeśli ktoś nie ma ochoty publikowania w Internecie zdjęć z
    > niezamazanymi tablicami to niech po prostu tego nie robi.

    Bo ponieważ ? Ty tak chcesz ?*

    > Co cię w tym, chłopcze, bulwersuje?

    Mnie nic, dziewczynko :) Ale najwyraźniej Ciebie zamazane tablice
    mierżą bardzo.

    *PLONK*

    *pytanie retoryczne, nie wymagające odpowiedzi.

    "Wykształcenie wcale nie zabija kobiecości: doktorki są takie głupie jak
    inne kobiety."

  • 40. Data: 2010-09-30 23:11:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:16yae38239k67$.1eaizfefve6p8$.dlg@40tude.net Marcin