  • 21. Data: 2010-09-30 21:45:31
    Temat: Re: Co to za dziwne Palio ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Ironia nie wyszła Ci całkowicie. Zapewne widzisz różnicę w kompozycji obu
    > zdjęć, prawda ?
    > Jeśli jednak nie : czy mnie się wydaje, czy to Palio jest głównym motywem
    > tego pstryka ?

    Ja pier..., a ow Palio to niby jakie intymne tajemnice wlasciciela
    ujawnia? Widac na nim jak kochanka gałe mu robi czy co?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-09-30 21:50:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 21:45, DoQ pisze:

    > Ja pier..., a ow Palio to niby jakie intymne tajemnice wlasciciela
    > ujawnia? Widac na nim jak kochanka gałe mu robi czy co?

    Nawet specjalnie jakiegoś przepisu nie złamał, ale pojawił się ruch
    wyzwolonej wycieraczki (tylko jakaś taka rozmazana) :)

  • 23. Data: 2010-09-30 21:53:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Nawet specjalnie jakiegoś przepisu nie złamał, ale pojawił się ruch
    > wyzwolonej wycieraczki (tylko jakaś taka rozmazana) :)

    O fakt i ze na PL Bankowym jest! ;)
    A jak ktos zrobi zdjecie W0 DUPA i wrzuci w net jako "4 Fun" to nikt sie
    nie bulwersuje, jeszcze sobie podsylaja z glupimi komentarzami.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 24. Data: 2010-09-30 22:00:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 21:53, DoQ pisze:
    (...)
    > O fakt i ze na PL Bankowym jest! ;)
    > A jak ktos zrobi zdjecie W0 DUPA i wrzuci w net jako "4 Fun" to nikt sie
    > nie bulwersuje, jeszcze sobie podsylaja z glupimi komentarzami.

    No wiesz, a taki MariuszM mi tu 'groził' dzisiaj, że mnie na Puławskiej
    nagra, jak to ja zasadniczo jeżdżę zgodnie z rozsądkiem i przepisami.
    Też te tablice zamaże?

  • 25. Data: 2010-09-30 22:04:45
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 21:53:44 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

    > A jak ktos zrobi zdjecie W0 DUPA i wrzuci w net jako "4 Fun" to nikt sie
    > nie bulwersuje, jeszcze sobie podsylaja z glupimi komentarzami.

    A to w takim razie zakrywanie tablic jest powodem do bulwersowania ?

    Ktoś nie chce zakrywać, ktoś chce - czy coś jest w tym złego ? Pytanie
    dotyczyło "skąd ta maniera" - może właśnie stąd, że chce - wolno mu.

    "Był więc tylko jeden kruczek - paragraf 22 - który stwierdzał, że troska o
    życie w obliczu realnego i bezpośredniego zagrożenia jest dowodem zdrowia
    psychicznego. Joseph Heller"

  • 26. Data: 2010-09-30 22:09:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > A to w takim razie zakrywanie tablic jest powodem do bulwersowania ?

    Pytanie tylko po co?
    Jak zamaluje kola to tez bedzie mialo sens?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 27. Data: 2010-09-30 22:13:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 22:04, Marcin Stankiewicz pisze:

    > A to w takim razie zakrywanie tablic jest powodem do bulwersowania ?

    Bulwersowania? Kogo/czego?

    > Ktoś nie chce zakrywać, ktoś chce - czy coś jest w tym złego ? Pytanie
    > dotyczyło "skąd ta maniera" - może właśnie stąd, że chce - wolno mu.

    Nie, nie - ta maniera wynika z czego innego...

  • 28. Data: 2010-09-30 22:18:58
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:09:43 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Pytanie tylko po co?

    Pisałem wcześniej. Bo posiada choć odrobinę empatii.

    > Jak zamaluje kola to tez bedzie mialo sens?

    Po kołach możesz zidentyfikować samochód :) ?

    "Optymistę spotyka w życiu tyle samo niepowodzeń i tragedii, co pesymistę,
    ale optymista znosi to lepiej. Martin Seligman"

  • 29. Data: 2010-09-30 22:21:56
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:13:21 +0200, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Bulwersowania? Kogo/czego?

    Wszystkich, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że ktoś nie ma
    ochoty publikowania zdjęć z niezamazymi tablicami w internecie.

    > Nie, nie - ta maniera wynika z czego innego...

    Mianowicie z ... ?

    "Wrzuć szczęściarza do wody, a wypłynie z rybą w zębach."

  • 30. Data: 2010-09-30 22:22:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Po kołach możesz zidentyfikować samochód :) ?

    Po tablicach możesz znaleźć dane właściciela?
    Ok zidentyfikowałeś po zdjeciu Palio WF71204 na Pl. Bankowym - co mozesz
    zrobic z ta wiedza? Na podstawie jakiego paragrafu wlasciciel moze ci
    zalozyc sprawe?

    Pozdrawiam
    Paweł