  • 41. Data: 2010-09-30 23:12:04
    Temat: Re: Co to za dziwne Palio ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:t8iwddcem88k$.zj95wiyxfh6g.dlg@40tude.net Marcin
    Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> pisze:

    > Tak jest Watsonie.
    > Słowo klucz - analogia, i wcale nie podyktowana koniecznością
    > podporządkowania się prawu, tylko zwykłym ludzkim odruchem :)
    Jakiś tam głupi Stankiewicz ma zwykły, rzekomo ludzki odruch zamazywania
    tablic na fotkach bez konieczności prawnej i się tym chwali.
    Ciekawe, co na to specjaliści...

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2010-09-30 23:14:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 23:03, Marcin Stankiewicz pisze:

    > A któż tym obrońcą jest ?

    Nie odwracaj kota ogonem - najpierw pokaż to sugerowane
    "bulwersowanie".

    > Bo chyba nie ja ...

    Skąd...

  • 43. Data: 2010-09-30 23:20:50
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:04:53 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

    > No zidentyfikowales - jest to Fiat Palio WF71204 , fiat jak fiat -
    > tablice jak tablice, kazdy je widzi na ulicy. Wiec?

    Więc ? Nic. Zapytaj się właściciela, co on na to. Może kiedyś dostanie
    wezwanie z policji, aby stawił się w celu złożenia wyjaśnień na okoliczność
    tego, że odjechał nie płacąc za bak paliwa :) Bo przypadkiem jakieś łepki
    mające skłonności do nie płacenia, posiadające takie Palio, widziały w
    internecie taki samochód z takimi tablicami - wytłumaczyć się będzie
    zdecydowanie trudniej niż w przypadku niezgodności marki samochodu z
    tablicami.

    Tak - równie dobrze ktoś mógł zobaczyć go na ulicy - ale po co
    hipotetycznie ułatwiać/prowokować ?

    > Empatia do tablic, wzruszajace ;-)

    Do ludzi :) Ale najwyraźniej nie chcesz tego pojąć :)

    "Tylko ten nie ma przyjaciół kto sam przyjacielem być nie chce."

  • 44. Data: 2010-09-30 23:24:23
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:14:33 +0200, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Nie odwracaj kota ogonem - najpierw pokaż to sugerowane "bulwersowanie".

    Rozumiem, że nie masz nic przeciwko zakrywaniu tablic :) ?

    "Istnieje pewien gatunek ludzi, wobec których trzeba mieć, jeśli nie
    poczucie humoru, co jest lepsze, to przynajmniej świętą cierpliwość. s.241
    Zofia Kucówna - Zatrzymać czas"

  • 45. Data: 2010-09-30 23:36:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:05:08 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Tak jest Watsonie.
    >
    > Słowo klucz - analogia, i wcale nie podyktowana koniecznością
    > podporządkowania się prawu, tylko zwykłym ludzkim odruchem :)

    Raczej odruchem leminga. Mania chowania się za murkiem anonimowości, jaki
    obserwuję w naszym kraju jest IMO bezsensowna.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2010-09-30 23:47:50
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:36:58 +0200, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:05:08 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Mania chowania się za murkiem anonimowości

    Niemniej jednak każdy ma do niej prawo. To czy jest to bezsensowne, czy nie
    pozostaje subiektywną oceną rzeczywistości :)

    "Większość życiowych problemów rozwiązuje się jak algebraiczne równania:
    sprowadzaniem do najprostszej postaci. Lew Tołstoj (1828 - 1910)"

  • 47. Data: 2010-10-01 00:28:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:20:50 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Tak - równie dobrze ktoś mógł zobaczyć go na ulicy - ale po co
    > hipotetycznie ułatwiać/prowokować ?

    Żeby nie ulegać wszechobecnej manii srania ze strachu pod siebie.

    --
    ___________ (R)

  • 48. Data: 2010-10-01 00:28:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:47:50 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Niemniej jednak każdy ma do niej prawo. To czy jest to bezsensowne, czy nie
    > pozostaje subiektywną oceną rzeczywistości :)

    No to się chowaj i sraj za swoim murkiem ze strachu. I zamazuj na zdjęciach
    wszystko, co wyraźne.

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2010-10-01 22:54:46
    Od: pj <p...@p...pl>

    Podobnie w ogłoszeniach.
    > Podają numer telefonu, z każdym kto zadzwoni sie umówi na oglądanie,
    > ale tablic nie pokaże, bo jeszcze by sie ktoś dowiedział jakie ma
    > numery ;-)

    Od ogłoszeń się zaczeło,
    po prostu handlarz z Ciechocinka miał samochód z tablicami ze śląska i
    nie chciał na samym początku odpowiadać na trudne pytania o pochodzeniu
    auta. A jak ktoś już przyjedzie obejrzeć to patrzy na to łaskawiej.
    Pojechałem oglądać raz samochód zarejestrowany w Polsce (na zdjęciu miał
    numery), a okazało się że tablice miał przełożone tylko do fotki, żeby
    można było umieścić w grupie "zarejstrowany w Polsce".
    Pozdrawiam
    PJ

  • 50. Data: 2010-10-02 19:38:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Do ludzi :) Ale najwyraźniej nie chcesz tego pojąć :)

    Chyba jednak do tablic, bo ich ujawnienie nie ujawnia automatycznie
    właściciela. Tak wiec nie wiemy o kim rozmawiamy.

    Pozdrawiam
    Paweł