  • 41. Data: 2014-10-11 11:05:37
    Temat: Re: Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    lewym a prawym jak rozumiem

    > To zawsze będzie omijanie pojazdu,który zatrzymał się w celu
    > przepuszczenia pieszych, ale nie zawsze bedzie stanowiło realne zagrożenie
    > dla bezpeiczeństwa.

    MZ bzdurzysz. Taka definicja ewidentnie wskazuje, że nie chodzi o pojazd z
    lewej czy prawej strony ale dokładnie obok.

  • 42. Data: 2014-10-11 11:26:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin Piotrowski" <e...@w...pl>

    > Omijanie - przejeżdżanie obok stojącego pojazdu (niezależnie od odległości
    > od niego)

    Bzdurzysz, słowo "obok" dokładnie małą odległość od czegoś oznacza.

  • 43. Data: 2014-10-11 11:48:00
    Temat: Re: Co to właściwie jest
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    pasem w sznurku nie jest wyprzedzaniem

    > Po co piszesz, że nie jest wyprzedzaniem, jeżeli jest wyprzedzaniem.

    Może żebyś zajarzył, że stosowanie *jednej* ustawy grozi
    wpadnięciem w "syndrom trawniczka", czyli naruszenie zasady,
    że obowiązuje *całe* prawo (a nie tylko jedna ustawa)?

    > Zobacz w PoRD co to jest wyprzedzanie.

    Zobacz w Konstytucji, kiedy przepisy międzynarodowej konwencji
    mają nadrzędność ("pierwszeństwo w stosowaniu") nad przepisami ustawy.
    Podpowiedzieć czy sam znajdziesz "ratyfikowanej"? ;)

    KW była ratyfikowana w .pl, dość dawno temu.

    FYI: i tylko dlatego nie sygnalizujesz skręcania na zakręcie.
    Wg PoRD jak najbardziej "należy się" kierunkowskaz, przepis uchylający
    również jest *tylko* w Konwencji.
    Sprawdź :D

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2014-10-11 13:26:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ??
    > Jaki znowu "inny przepis"?
    > Cytuję:
    > +++
    > Pieszy wchodzi na pasy - ruch się zatrzymuje.
    > ---
    > Gdzie masz NA TO jakiś przepis?

    NA TO dosłownie nie ma żadnego przepisu. To wynika z połączenia
    konieczności ustąienia pierwszeństwa pieszemu na przejściu i zakazu
    omijania takiego pojazdu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2014-10-11 13:27:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > MZ bzdurzysz. Taka definicja ewidentnie wskazuje, że nie chodzi o pojazd z
    > lewej czy prawej strony ale dokładnie obok.

    bzdurzysz.

  • 46. Data: 2014-10-11 13:39:34
    Od: <9...@...133934.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

    > Przeczytaj do czego odnosi się post.
    > Bo on NIE odnosi się do przykładu z tematu wątku

    Mój odnosił się do tego co zostawiłem w cytatach ;)

    > "Kolumnę w której nikt nie podejmuje próby wyprzedzania".
    > Aż takie trudne było? ;>
    > Toć to tekst ekwiwalentny, nawet nie wiem który uznać za postać
    > kanoniczną ;)

    Kolumnę *jadących* ? :DDD

    > No i flejm wygenerowało ;)

    Ba ;)

    --
    'Tom N'

  • 47. Data: 2014-10-12 16:06:21
    Temat: Re: Co to ... _ Konwencja.
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

> [...]
    > Podpowiedzieć czy sam znajdziesz "ratyfikowanej"? ;)
    >
    > KW była ratyfikowana w .pl, dość dawno temu.

    Patrzenie w Konstytucji nie wyjaśnia sprawy, jak ci się wydaje.
    Jeżeli chcesz być wiarygodny to uzasadnij swoje twierdzenie na podstawie
    prawa, podając ustawy i artykuły. Linki też mile widziane.

  • 48. Data: 2014-10-12 16:26:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Witolko,

    Sunday, October 12, 2014, 4:06:21 PM, you wrote:

    [...]

> [...]

    > Jeżeli chcesz być wiarygodny to uzasadnij swoje twierdzenie na podstawie
    > prawa, podając ustawy i artykuły. Linki też mile widziane.

    Zaciąłeś się a Konstytucji nie sprawdziłeś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2014-10-13 14:35:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Oct 2014, 9...@...133934.invalid wrote:

    > Mój odnosił się do tego co zostawiłem w cytatach ;)

    Ale "grupowicz napisał co napisał"!

    [...]
    > Kolumnę *jadących* ? :DDD

    No dobra, "czepiaszsięiniezajarzyłem"! (że nie
    merytoryki) :)

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2014-10-13 18:19:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>