eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo to ku**a jest?Re: Co to ku**a jest?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <joe78v$5pk$1@inews.gazeta.pl> <joelkp$ee9$1@inews.gazeta.pl>
    <4fab76ab$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fab7822$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <jogt21$39j$1@inews.gazeta.pl>
    <4fac0633$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <joh3f2$j5q$1@inews.gazeta.pl>
    <4facaed7$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <jojft4$jnr$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Co to ku**a jest?
    Date: Sat, 12 May 2012 19:59:20 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 38
    Message-ID: <4faea4fa$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.179.69
    X-Trace: 1336845562 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1309 83.5.179.69:52984
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448615
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jojft4$jnr$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
    > news:4facaed7$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>> ps. swoją drogą niektóre auta po stwierdzeniu wcisnięcia hamulca same
    >>> przestają przyspieszać i to bez związku z siłą hamowania - po prostu sam
    >>> czujnik stopu powoduje w sterowaniu silnikiem coś, co w zależności od
    >>> tego elementów wykonawczych powodują w efekcie zanik mocy.
    >>
    >> O ile "w sterowaniu silnikiem" nie ma awarii.
    >
    > Nawet jak jest awaria - to i tak hamulce mają większą skuteczność niż
    > silnik

    Nie ulega watpliwosci, tyl, ze nie o tym mowa.

    >>> zamiast zastanawiać sie jak wyłączyć zapłon, zaciągnąć elektryczny
    >>> ręczny

    >>Mysle, ze jestes bardzo mlody (o ile nie wiekiem, to doswiadczeniem) i
    >>pewne rzeczy wymykaja sie po prostu Twojej wyobrazni. Zaciagniecie
    >>elektrycznego recznego moze byc w tej sytuacji czynnoscia najtrudniejsza,
    >>znacznie trudniejsza niz depniecie maks na hamulec zwykly.

    > ps. co do mojego doświadczenia - nic Ci do tego,

    P.S. Co do tego, co mi do czego, to nic Ci do tego.

    > a już napewno nie ma ono nic do rzeczy jeśli chodzi o tak banalną rzecz
    > jak hamowanie, kiedy jedzie sie za szaybko.

    Manipulujesz synus. Tu jest mowa o recznym elektrycznym. To ja wyraznie
    wskazalem, ze depnecie jest o wiele latwiejsze. Dlaczego nie chcesz brac
    odpowiedzialnosci za wlasne slowa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: