eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCo to jest za numer 399700035 ?Re: Co to jest za numer 399700035 ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Co to jest za numer 399700035 ?
    Date: Wed, 27 Oct 2010 11:56:18 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <4cc6dd25$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@3...googlegroups.com>
    <4cc6e888$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@h...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <ia78ph$5km$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ia8tt5$3up$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-254-161.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288180578 24892 87.205.254.161 (27 Oct 2010 11:56:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Oct 2010 11:56:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232464
    [ ukryj nagłówki ]

    brum napisał:

    >> Konsultantami się nigdy nie przejmowałem (jak jeszcze miałem z tepsą
    >> do czynienia), tylko dyktowałem i kazałem pisać.
    >
    > niestety niektorzy rozstrzygaja blyskawicznie jeszcze nie zlozona
    > reklamacje i odmawiaja jej uznania poprzez odmowe jej zarejestrowania
    > mniejsza o wynik reklamacji, ale nie mozna isc z tym do sadu, trzeba
    > najpierw zlozyc skarge na pacjenta, wzglednie skarge na operatora w uke
    > wszystko da sie zalatwic, ale to trwa

    Na szczęście tylko niektórzy. Składałem w ten sposón wiele reklamacji,
    zawsze zaczynając od "chcę złożyć reklamację, mam przygotowaną treść,
    proszę się przygotować do notowania, a ja będę dyktować". W ogóle nie
    ma wtedy miejsca na "wstępną ocenę" reklamacji przez pacjenta -- jak
    już zacznie pisać ("Na podstawie PT oraz rozporządzenia [...] składam
    REKLAMACJĘ"), to nie ma możliwości przerwać. Nie mają też możliwości
    rżnąć głupa i pisać "W odpowiedzi na Pana SKARGĘ z dnia...". Taki
    pacjent, co nie chce pisać, zdarza się bardzo rzadko, a jeśli się trafi,
    to należy zadzwonić jeszcze raz, złożyć na niego *skargę*, a następnie
    reklamować dalej zgodnie z rozporządzeniem ministra właściwego.

    Na wszelki wypadek zaznaczam, że z tepsą ostatnio miałem do czynienia
    trzy lata temu. Nie sądzę by coś się tam w tym okresie zmieniło,
    zwłaszcza na lepsze. Skargę do UKE pisze się dopiero jak reklamacja
    jest w świetle prawa uznana, a tepsiarze np. ociągają się z przelaniem
    kwot odszkodowań. Po obsztorcunku z UKE robią się (na chwilę) trochę
    grzeczniejsi.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: