  • Data: 2010-10-28 21:56:48
    Temat: Re: Co to jest za numer 399700035 ?
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Oct 2010 15:42:02 +0200, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Niekoniecznie, bo te 39xxxxxxx to niekonieznie muszą być ze stajni
    >TP SA. "Prefix geograficzny", mają różni operatorzy voipowi, a główna

    39 - to prefiks "niegeograficzny" inne prefiksy to sa wlasnie
    "geograficzne"

    >(ponoć) jego zaleta to taka, że z każdej strefy ma być widziany jako
    >lokalny, czyli taryfikacja miejscowa. Ale życie sobie, często nie da
    >się na taki numer połączyć. I taka sytiuacja już chyba trwa trzeci
    >rok.

    39 - pomysl ciekawy, ale jego realizacja kuleje. Inni operatorzy maja
    go w d.... Lepiej dla TP byloby aby zaczeli dawac te telefony w
    normalnych strefach "geograficznych" czyli 22, 71, 62.....wtedy
    wszyscy operatorzy komorkowi/stacjonarni/voip - traktowaliby jednakowo
    tak, jak normalny numer stacjonarny. Wiec jezeli chca aby voip w TP
    sie rozwijal, to nie maja innego wyjscia.

    Ja 399 mam z pewnych specyficznych wzgledow i dziala bardzo dobrze i
    stabilnie, ale i tak wszyscy inni dzwonia do mnie na "zwykly" numer
    tez voip ale w normalnej strefie.

    --
    ThinkXtra