    Subject: Re: Co to jest? (energetyka)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Mon, 27 Jun 2016 14:19:12 +0200

    W dniu 2016-06-27 o 13:15, Yakhub pisze:
> [...]
    szerokiej rury układanej ze spadkiem (co nie zawsze jest proste) układa się rurę ze
    zgrzewanego PE niewiele grubszego, niż wodociągowy, nie troszcząc się o spadki czy
    poziomy i co kilkaset metrów robi podziemną zlewnię i stację pompującą.

    > Może i tak, chociaż na "szafkach" są tabliczki "Nie dotykać, urządzenie
    > elektryczne".
    >
    > Nie zmienia to jednak faktu - po co te koguty?

    Koło mnie jest podobna skrzynka, ma koguta i ... dźwig.
    Kogut rozbłyska po ostrej burzy gdy tunel przy której stoi stoi w
    wodzie. :-)
    Dedukując błyska gdy coś nawali.
    https://www.google.pl/maps/@52.4019866,17.0561219,3a
    ,41.7y,281.43h,79.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqYNNPU1fg6
    QOK1KEAtHehA!2e0!7i13312!8i6656
    Nawaliła moja pamięć... nie ma koguta. :-)

    Robert