  • 21. Data: 2010-05-27 01:22:36
    Temat: Re: Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Roman" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:htjqkh$svc$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale dlaczego? Jak się czuję zaszczycony, że ktoś chce mi dać coś za darmo
    > za
    > to, że chcę kupić jego samochód.
    > Czy to jest coś co zepsuje moją Fabię? Nie rozumiem już sam. Wydawało mi
    > się,
    > po tym jak mówili w reklamie, że to jest niebywała okazja.
    > Nie jest tak?
    > Proszę o wyjaśnienie i bez głupich przytyków.
    > Nie każdy musi wiedzieć co to jest Ajpoda.

    Nie wiem czy piszesz to na poważnie, czy też po prostu żartujesz, ale
    zakładam, że jednak poważnie.
    Przykre, ze większość grupowiczów po prostu robi sobie żarty i wypisuje
    przeróżne głupoty.
    Ajpoda to taka polskawo-angielskawa wymowa wyrazu iPod (ajpod).
    Jest to odtwarzacz multimedialny, o którym poczytasz tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/IPod
    Jeżeli chodzi o ty czy za darmo ? Nie ma się co łudzić - nic nie ma za
    darmo. Po prostu jest on wliczony w cenę samochodu.
    A czy będzie Ci potrzebny to już musisz odpowiedzieć sobie sam. Jeeli nie
    jest Ci potrzebny to zawsze możesz próbować negocjować jakiegoś innego
    gratisa, albo po prostu go wziąć i sprzedać.
    Weź także pod uwagę, że jest wiele wersji ajpoda. Jedne są starsze, mniej
    rozbudowane i tańsze, zaś inne nowsze, bardziej rozbudowane i droższe.

  • 22. Data: 2010-05-27 04:44:06
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 26 May 2010 12:51:19 -0700 (PDT), badzio napisał(a):

    > Powinni dawac tez slownik jezyka polskiego coby jak sie odmieniaja
    > wyrazy w jezyku polskim. Daja kogo co - Ajpoda, czyli kto co - ten
    > Ajpod :)

    Jeśli już przy słowniku jesteśmy, to dają kogo, _co_ - ajpod. Znaczy, tfu,
    iPod.

    AK

  • 23. Data: 2010-05-27 08:09:37
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 27 Maj, 04:44, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:

    > Jeśli już przy słowniku jesteśmy, to dają kogo, _co_ - ajpod. Znaczy, tfu,
    > iPod.

    Ale zakladam ze Roman faktycznie nie wie jak sie pisze iPod, skoro
    napisal 'daja ajpoda'. zatem, skoro daja (kogo/co) ajpoda, to co to
    jest (kto/co) ajpod. Zeby mianownik brzmial kto/co 'ajpoda' to Roman
    musialby napisac 'daja ajpode'. Na technice moze sie nie znac ale
    polszczyzna... :)

  • 24. Data: 2010-05-27 08:40:45
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    No i cały wątek popsułeś :(

  • 25. Data: 2010-05-27 10:16:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-27 08:40, *SET* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > No i cały wątek popsułeś :(

    Kto? - Gdzie wrotka?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 26. Data: 2010-05-27 11:04:23
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-05-27 01:22, Plumpi pisze:

    Jeeli
    > nie jest Ci potrzebny to zawsze możesz próbować negocjować jakiegoś
    > innego gratisa, albo po prostu go wziąć i sprzedać.

    Ooo właśnie, mnie też oferowali GRATISA, w pierwszej chwili myślałem, że
    chodzi o matisa czy jak mu tam Matiza, ale jakoś nie wierzyłem, że do
    jednego auta dołożą drugie.
    Potem pan mówił, że dadzą nie gratiza, tylko "W Gratisie". To mnie
    zaskoczyło, bo wydawało mi się, że to jakaś forma opakowania. Ale p co
    jakieś specjalne opakowanie na gratis (w gratisie).
    Potem okazało się, że chodzi o dywaniki. Ale one były w folii a nie w
    żadnym gratisie. Poza tym okazały się być bombonem - czy też bonusem.

    Rozumiem, że to chodzi o coś na osłodę (cukierek), żebym się nie
    martwił, że kupiłem kiepskie auto.

    Chciałem silnik wysokoprężny, ale jak mi powiedzieli, że będzie w dizlu,
    to się przeraziłem, bo nie bardzo potrafiłem sobie to wyobrazić. Jak
    spytałem, to uzyskałem wyjaśnienie, że chodzi o olej napędowy. Tylko
    dalej nie wiem na co mi auto całe w tym oleju...
    Zdecydowałem się na silnik benzynowy o zapłonie iskrowym. Następny
    problem, bo spytali czy go chcę zagazować. Dezynsekcja?

    Nie kupiłem.

    MAc

    --
    A6 4x4

  • 27. Data: 2010-05-27 12:07:11
    Od: " Roman" <m...@g...pl>

    Czyli samochód będzie droższy o tego Ajpoda? No to jaki w tym interes? Mówili
    wyraźnie, że za darmo. Jeszcze dzisiaj pojadę tam i się zapytam, bo mnie by
    bardziej urządzał za darmo np. gustowny kapelusz i koszula w kratę. Przydałby
    się na działkę albo na ryby, bo czytałem nie wiem gdzie, że do Fabii takie
    gdzieś dawali.

    Roman z Rzeszowa

  • 28. Data: 2010-05-27 18:56:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 27 May 2010 10:16:49 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    > Kto? - Gdzie wrotka?

    W sklepie sportowym :)

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2010-05-31 12:47:00
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pete wrote:

    > " Roman" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Ajpoda jest scisle zwiazana z Ajtuns. Mlodszy brat Ajpoda to Ajfon, a
    > mlodsza siostra to Ajpad. Mozna tez sobie kupic Ajpoda Tacz - to taki
    > Ajfon ale bez funkcji telefonu. Producentem jest firma Apel.

    Nie Apel tylko Ejplu ;)

    \SK

  • 30. Data: 2010-05-31 12:50:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Jeśli już przy słowniku jesteśmy, to dają kogo, _co_ - ajpod. Znaczy, tfu,
    > iPod.

    A jakby dawali kota to co: dają kogo, co? dają kot?

    :)

    \SK