    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?
    Date: Thu, 27 May 2010 01:22:36 +0200

    Użytkownik "Roman" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:htjqkh$svc$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale dlaczego? Jak się czuję zaszczycony, że ktoś chce mi dać coś za darmo
    > za
    > to, że chcę kupić jego samochód.
    > Czy to jest coś co zepsuje moją Fabię? Nie rozumiem już sam. Wydawało mi
    > się,
    > po tym jak mówili w reklamie, że to jest niebywała okazja.
    > Nie jest tak?
    > Proszę o wyjaśnienie i bez głupich przytyków.
    > Nie każdy musi wiedzieć co to jest Ajpoda.

    Nie wiem czy piszesz to na poważnie, czy też po prostu żartujesz, ale
    zakładam, że jednak poważnie.
    Przykre, ze większość grupowiczów po prostu robi sobie żarty i wypisuje
    przeróżne głupoty.
    Ajpoda to taka polskawo-angielskawa wymowa wyrazu iPod (ajpod).
    Jest to odtwarzacz multimedialny, o którym poczytasz tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/IPod
    Jeżeli chodzi o ty czy za darmo ? Nie ma się co łudzić - nic nie ma za
    darmo. Po prostu jest on wliczony w cenę samochodu.
    A czy będzie Ci potrzebny to już musisz odpowiedzieć sobie sam. Jeeli nie
    jest Ci potrzebny to zawsze możesz próbować negocjować jakiegoś innego
    gratisa, albo po prostu go wziąć i sprzedać.
    Weź także pod uwagę, że jest wiele wersji ajpoda. Jedne są starsze, mniej
    rozbudowane i tańsze, zaś inne nowsze, bardziej rozbudowane i droższe.