  • Data: 2015-07-17 11:25:26
    Temat: Re: Co to jest?
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-17 o 01:53, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w
    > wiadomości news:mo9dt1$67p$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Policzę przy okazji, na razie idę z psem, a potem lulu, narobiłem się
    > trochę przy modernizacji światła w pokoju i z myśleniem u mnie teraz
    > krucho. Wolałbym jednakże, aby bezpiecznik był tylko bezpiecznikiem. A
    > udar brało na siebie coś innego.

    :)
    Bezpiecznik jest tylko bezpiecznikiem. Tyle, że energia potrzebna do
    zniszczenia "drucika" nie weźmie się znikąd.
    Rolą projektanta jest tak zaprojektować urządzenie, żeby wszystko
    działało jak należy. Po prostu musi zdawać sobie sprawę z parametrów
    używanych elementów - ale bez tego to jest d... nie projektant.

    Pozdrawiam

    DD