  • 281. Data: 2020-07-30 19:38:36
    Temat: Re: Co . Skrzyżowanie.
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    news:hz8nu845ahgf$.dlg@myjk.org...
    > Wed, 29 Jul 2020 05:05:02 +0200, Kol99

    > Tylko gdy ktoś nie pojmuje że tam jest
    > skrzyżowanie dróg. Zgodnie z definicją skrzyżowania jest to obszar
    > utworzony z przecięcia tych dróg,
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Z logiką to ty jesteś na bakier.
    Jeżeli jest przecięcie dróg, to znaczy, że w miejscu przecięcia są drogi.

  • 282. Data: 2020-07-30 20:21:05
    Od: 7483<4...@i...invalid>

    Liwiusz w

    > A-7 jest dla jadących drogą podporządkowaną, D-1 jest dla jadących
    > główną. Oba znaki na skrzyżowaniu muszą występować razem.

    Ty jednak jesteś nieogar^3 (do sześcianu).

    Pokaż mi SORO gdzie jest A-7 i jest D-1, a ja ci pokaże tyle skrzyżowań
    (SORO), gdzie jest A-7 a nie ma D-1, że będziesz je zwiedzał do końca
    swojego zasranego "rzyci"a.

    I tyle z tego twojego pustego twierdzenia, że coś musi być, zostanie...

    > cbdu.

    Ano, sam udowodniłeś, żeś kmiot, osioł i idiota.

    --
    'Tom N'

  • 283. Data: 2020-07-30 21:41:24
    Temat: Re: Co to. Myjk kombinuje jak koń pod górę..
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 30 Jul 2020 19:33:17 +0200, Kol99

    > Myjk wymyślił nowe prawo : Na skrzyżowaniu nie ma skrętu = drugie prawo
    > Myjka.
    > Pierwsze prawo Myjka : Zmiana kierunku jazdy dozwolona z każdego pasa.
    > Myjk kombinuje jak koń pod górę tylko dlatego, bo nie uznaje/nie rozumie
    > art. 22.2 - nakaz zblizenia się do prawej krawędzi jezdni.

    Napisał kolo co wszędzie skręca w prawo -- nawet jak prosto jedzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 284. Data: 2020-07-30 21:49:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 30 Jul 2020 19:38:36 +0200, Kol99

    > Jeżeli jest przecięcie dróg, to znaczy, że w miejscu przecięcia są drogi.

    Są tam drogi które się przecięły. Jest powierzchnia wspólna tych dróg,
    zwana dalej obszarem skrzyżowania, albo po prostu skrzyżowaniem. Jednym.
    Ale widze to zbyt skomplikowane dla takich jak ty, oraz innych idiotów
    traktujących skrzyżowanie (jedno!) o ruchu okrężnym jako zestaw skrzyzowań.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 285. Data: 2020-07-31 12:26:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-30 o 20:21, 7483 pisze:
    > Liwiusz w

    > Ty jednak jesteś nieogar^3 (do sześcianu).
    >
    > Pokaż mi SORO gdzie jest A-7 i jest D-1, a ja ci pokaże tyle skrzyżowań

    Nie ma, bo nieprawdą jest, że rondo to kilka skrzyżowań, cbdu. Cieszę
    się, że mogłem pomóc.

    --
    Liwiusz

  • 286. Data: 2020-07-31 13:31:41
    Od: 6133<2...@i...invalid>

    Liwiusz w

    gdzie jest A-7 a nie ma D-1

    > Nie ma

    To na chuja walca o D-1 się rozpisujesz idioto!

    --
    'Tom N'

  • 287. Data: 2020-07-31 13:42:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-31 o 13:31, 6133 pisze:
    > Liwiusz w

    > To na chuja walca o D-1 się rozpisujesz idioto!

    Nigdzie nie pisałem, że istnieje rondo ze znakiem D-1, nie moja wina, że
    masz problemy ze składaniem słów w zdania ze zrozumieniem...

    --
    Liwiusz

  • 288. Data: 2020-07-31 14:58:13
    Od: 6011<2...@i...invalid>

    Liwiusz w

    > Nigdzie nie pisałem, że istnieje rondo ze znakiem D-1,

    <Cite>
    > Na chuja komu D-1 na drodze z pierwszeństwem?
    Na to, aby wiedział, że jest to droga z pierwszeństwem i nie musiał
    ustępować tym z prawej.
    </cite>

    > nie moja wina, że masz problemy

    Masz głupi chujku probelmy z pamięcią! Nikt nie pytał co pisałeś, to widać w
    cytatach.

    Oj Malinowski, wracaj do weksli, i powiadom klientóe, żeś tympy chujek z
    logiki...

    --
    'Tom N'

  • 289. Data: 2020-07-31 18:47:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 290. Data: 2020-08-01 02:09:13
    Temat: Re: Co to. Rondo.
    Od: "Robi" <o...@w...pl>

    > Mon, 27 Jul 2020 19:53:38 +0200, Kol99

    > Siłą rzeczy nie zmienia się
    > kierunku przy zjeździe (tak samo jak nie zmienia się go przy wjeździe).
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Tylko na skrzyżowaniu może być możliwość zmiany kierunku jazdy.
    Żeby zjechać z ronda, należy zmienić kierunek jazdy na "w prawo".
    W tym celu należy zbliżyć się do prawej krawędzi jezdni,
    czemu ty zaprzeczasz.