  • 271. Data: 2020-07-29 23:19:46
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 29 lip 2020 w news:5f21e64d$0$542$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > I symetrycznie od strony Poznania. Wjeżdżając wew. pasem z 92 z obu
    > kierunków można tylko prosto, zawrócić albo w kółko, jak ktoś lubi. A

    No i z prostopadłych kierunków można tylko w lewo wewnętrznym. Na
    wjeździe z kierunku z Warszawskiej jest to przynajmniej jakoś oznaczone,
    chociaż i tak strzałka w lewo oznacza również zawracanie, więc tak, do
    dupy wymyślone to rondo. Jak ktoś tam mieszka to nie problem, ale
    pierwszy raz można się pomylić.

  • 272. Data: 2020-07-30 09:01:53
    Temat: Re: Co . Skrzyżowanie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-28 o 14:13, 7146 pisze:
    > Liwiusz w

    > Bo wjeżdżający mają A-7 IDIOTO. Argument wyjęty z brudnego dupska wannabe
    > prawnika Malinowskiego

    Idioto, wjeżdżający mają A7, ale zjeżdżający nie mają znaku D1. Mamy
    zatem sytuacje, kiedy jeden ma znak ustąp pierwszeństwa, a drugi myśli,
    że powinien ustąpić pierwszeństwa, bo ktoś nadjeżdża z prawej, a on nie
    ma D1.

    I teraz rozwiązania są dwa:

    - albo rondo to jest jedno skrzyżowanie, jak uważa każdy normalny,
    wówczas oznakowanie jest w porządku, ponieważ ze znaku A7 na wjeździe
    oraz z przepisów ogólnych dotyczących ronda jadący dalej może sobie
    wyekstrapolować, że ma pierwszeństwo przed wjeżdżającymi na rondo

    - albo rondo to wiele skrzyżowań, jak uważa 7146. Wówczas fakt, że przy
    wjeździe ktoś ma A7 nie wynika pierwszeństwo lub jego brak przy
    kolejnych skrzyżowaniach (przy zjazdach), więc jeśli kolejne zjazdy
    byłyby kolejnymi skrzyżowaniami, to należałoby poinformować jadących
    rondem znakiem D1, że mają pierwszeństwo na tych skrzyżowaniach.

    --
    Liwiusz

  • 273. Data: 2020-07-30 13:06:26
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Jak ktoś tam mieszka to nie problem, ale
    > pierwszy raz można się pomylić.

    I się mylą, potem zaczyna się kombinowanie.

    W Sochaczewie jeszcze są dwa takie ronda
    https://www.google.pl/maps/@52.2192219,20.2038302,3a
    ,90y,106.24h,77.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sITXmYL_AmvQ1
    V-1IB8X7LA!2e0!7i16384!8i8192

    Świetny pomysł, brakuje tylko najeżonej palisady. Co się tam dzieje to
    widać. Mimo postulatów odremontowują ciągle tak samo. To w linku jest
    akurat w ciągu drogi nr 50 - duża obwodnica warszawy, bardzo obciążona.

  • 274. Data: 2020-07-30 13:27:38
    Od: 3793<...@i...invalid>

    Liwiusz w

    > ale zjeżdżający nie mają znaku D1.

    Do czego im potrzebny D-1 ośli pomiocie, skoro są na drodze z
    pierwszeństwem?

    > - albo rondo to wiele skrzyżowań, jak uważa 7146.

    Pokaż swoim brudnym paluchem, wyjętym z twojego czarnego dupska, gdzie tak
    napisałem.

    --
    'Tom N'

  • 275. Data: 2020-07-30 13:38:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-30 o 13:27, 3793 pisze:
    > Liwiusz w

    > Do czego im potrzebny D-1 ośli pomiocie, skoro są na drodze z
    > pierwszeństwem?

    Właśnie do tego, tłumoku, że o tym, czy droga jest z pierwszeństwem,
    decyduje obecność znaku D1.

    > Pokaż swoim brudnym paluchem, wyjętym z twojego czarnego dupska, gdzie tak
    > napisałem.

    Napisał to Kol99, gdzie po mojej krytyce tego poglądu podjąłeś jego
    obronę, więc błędnie założyłem, że wiesz, co piszesz.

    --
    Liwiusz

  • 276. Data: 2020-07-30 14:24:25
    Od: 7176<7...@i...invalid>

    Liwiusz w

    > o tym, czy droga jest z pierwszeństwem, decyduje obecność znaku D1.

    No masz tu cytacik z PoRDa:

    <5. Znak A-7 "ustąp pierwszeństwa" ostrzega o skrzyżowaniu z drogą z
    pierwszeństwem.>
    [1]

    Na chuja komu D-1 na drodze z pierwszeństwem?

    > Napisał to Kol99, gdzie po mojej krytyce tego poglądu podjąłeś jego
    > obronę,

    I znowu brudnym paluchem z oślej dupy coś wygrzebałeś.

    Nikogo nie broniłem, delikatnie (jak na mnie) pokazałem prawniczkowi, że
    jest głupi, ale ten zaczął brnąć w kolejne rozważania, tym razem o D-1 ;P

    > więc błędnie założyłem, że wiesz, co piszesz.

    Ano wiem, D-1 jest niepotrzebny na SORO przed wjazdami oznakowanym A-7,

    [1] ponieważ lubię dawać wędki, to nie zacytowałem całości, może doczytasz i
    wrócisz sie pokajać...

    --
    'Tom N'

  • 277. Data: 2020-07-30 14:38:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-30 o 14:24, 7176 pisze:
> [...]
    > pierwszeństwem.>
    > [1]
    >
    > Na chuja komu D-1 na drodze z pierwszeństwem?

    Na to, aby wiedział, że jest to droga z pierwszeństwem i nie musiał
    ustępować tym z prawej.

    Masz w ogóle prawo jazdy, bo takie infantylne pytania zadajesz.

    > I znowu brudnym paluchem z oślej dupy coś wygrzebałeś.
    >
    > Nikogo nie broniłem, delikatnie (jak na mnie) pokazałem prawniczkowi, że
    > jest głupi, ale ten zaczął brnąć w kolejne rozważania, tym razem o D-1 ;P

    Czyli nawet nie zrozumiałeś, co napisałem.
    Jakby rondo było kilkoma skrzyżowaniami, to przed każdym zjazdem
    musiałby stać D1, aby dawać pierwszeństwo jadącym rondem.

    > Ano wiem, D-1 jest niepotrzebny na SORO przed wjazdami oznakowanym A-7,
    >
    > [1] ponieważ lubię dawać wędki, to nie zacytowałem całości, może doczytasz i
    > wrócisz sie pokajać...

    Ale A-7 działa tylko na najbliższym skrzyżowaniu. A skoro wg ciebie o
    kolegi Kol99 rondo to zestaw skrzyżowań, to znaczy że A-7 działa tylko
    przy wjeździe na skrzyżowanie, a dalej stosuje się już reguły ogólne.
    Zatem skoro dalej nie ma znaków D-1, to ustępujemy tym z prawej, czyli
    wjeżdżającym na rondo.

    To oczywiście przy przyjęciu błędnego założenia, że rondo składa się z
    kilku skrzyżowań, i właśnie tę bzdurę chciałbym prostować (w
    przeciwieństwie do prostowania rond, prostowanie bzdur to RiGCZ).

    --
    Liwiusz

  • 278. Data: 2020-07-30 15:10:55
    Od: 6947<2...@i...invalid>

    Liwiusz w

    > Na to, aby wiedział, że jest to droga z pierwszeństwem i nie musiał
    > ustępować tym z prawej.

    Tympy ośle prawniczku:

    Skoro A-7 oznacza to co oznacza, to na chuj komu D-1 co wjazd. Z definicji
    wjechał na o coś z pierwszeństwem...

    > Masz w ogóle prawo jazdy, bo takie infantylne pytania zadajesz.

    Napisał ten, który może i ma PJ, ale na powożenie taczką...

    > Czyli nawet nie zrozumiałeś, co napisałem.

    Napisałeś,

    "skoro raz ustępując przy wjeździe, nie musisz już ustępować przy każdym
    wjeździe"

    Czytaj IDIOTO co napisałeś -- poproś tego akarama o wyjaśnienie. [1]

    > Jakby rondo było kilkoma skrzyżowaniami, to przed każdym zjazdem
    > musiałby stać D1, aby dawać pierwszeństwo jadącym rondem.

    Niereformowalny jesteś... Dostałeś wędkę, ale ciągle brniesz swoje
    imaginacje. Gdzie pisałem, że SOR to zestaw skrzyżowań

    > Ale A-7 działa tylko na najbliższym skrzyżowaniu.

    Głupiś jak but...

    > A-7 działa tylko przy wjeździe na skrzyżowanie, a dalej stosuje się już reguły
    ogólne.

    IDIOTO PROSZE PRZESTAN WMAWIAC MI SWOJE CHOROBY

    > Zatem skoro dalej nie ma znaków D-1, to ustępujemy tym z prawej, czyli
    > wjeżdżającym na rondo.

    Tympy OSLE -- przeczytaj definicję A-7, którą ci pokazałem

    > To oczywiście przy przyjęciu błędnego założenia, że rondo składa się z
    > kilku skrzyżowań,

    Nie ma żadnego znaczenia "kilkowość", ale już to pisałem w [1], znaczenie ma
    A-7 i tyle!
    --
    'Tom N'

  • 279. Data: 2020-07-30 16:07:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-30 o 15:10, 6947 pisze:

    > Tympy ośle prawniczku:
    >
    > Skoro A-7 oznacza to co oznacza, to na chuj komu D-1 co wjazd. Z definicji
    > wjechał na o coś z pierwszeństwem...

    A-7 jest dla jadących drogą podporządkowaną, D-1 jest dla jadących
    główną. Oba znaki na skrzyżowaniu muszą występować razem.

    > Napisałeś,
    >
    > "skoro raz ustępując przy wjeździe, nie musisz już ustępować przy każdym
    > wjeździe"
    >
    > Czytaj IDIOTO co napisałeś -- poproś tego akarama o wyjaśnienie. [1]

    Nie wycinaj kawałka zdania, to może dotrze do twojej pustej łepetyny
    kontekst.

    > Niereformowalny jesteś... Dostałeś wędkę, ale ciągle brniesz swoje
    > imaginacje. Gdzie pisałem, że SOR to zestaw skrzyżowań

    Napisał Kol99. Zanegowałem to. Skrytykowałeś moją negację.

    > Głupiś jak but...

    To akurat prawda, ale nie dziwię się, że tego nie ogarniasz.

    > Nie ma żadnego znaczenia "kilkowość", ale już to pisałem w [1], znaczenie ma
    > A-7 i tyle!

    Ma, bo jeśli rondo to kilka skrzyżowań, to moc działania znaku A-7
    kończy się przed dojechaniem do pierwszego zjazdu z ronda, który to
    zjazd zmienia się w skrzyżowanie równorzędne (przy braku znaku D-1).

    To, że tak nie jest, świadczy o tym, że rondo to jedno skrzyżowanie, cbdu.

    --
    Liwiusz

  • 280. Data: 2020-07-30 19:33:17
    Temat: Re: Co to. Myjk kombinuje jak koń pod górę..
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    > Wed, 29 Jul 2020 19:34:18 +0200, Kol99

    > Tam nie ma żadnego skrętu w prawo! Jest to zjazd ze skrzyżowania kończący
    > manewr przejazdu przez skrzyżowanie.
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Myjk wymyślił nowe prawo : Na skrzyżowaniu nie ma skrętu = drugie prawo
    Myjka.
    Pierwsze prawo Myjka : Zmiana kierunku jazdy dozwolona z każdego pasa.
    Myjk kombinuje jak koń pod górę tylko dlatego, bo nie uznaje/nie rozumie
    art. 22.2 - nakaz zblizenia się do prawej krawędzi jezdni.