  • 11. Data: 2010-08-21 19:53:30
    Temat: Re: Co tam panie w kamerowaniu slychac? ;)
    Od: limies <l...@g...com>

    On Aug 15, 4:47 pm, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Witojcie :)
    >
    > Potrzebny mi aparat robiacy wiecej klatek niz
    > 30-60/s najchetniej w rozdzielczosci HD.
    >
    > Myslalem o Casio EX-FH100, ale on robi swoje 240kl/s
    > tylko w 640x480px.
    > Z drugiej strony ogladalem filmy z 550D rozciagniete
    > 4x do 240kl/s i wygladaly chyba nie gorzej niz
    > z Casio...
    >
    > Pytanie - pokazalo sie cos ciekawego z kompaktow
    > z dobrym jakosciowo video? Czyli 1280x700 minimum 60fps
    > a najchetniej lepiej. Ew. jaka mniejsza lustrzanka.
    >
    > Przypominacie sobie jakis model?

    Troche na odwrót: Kamera Sanyo Dual VPC-HD2000 z jednoczesną
    mozliwoscia robienia zdjec,
    Ful HD 60 fps bez przeplotu (AVCHD) z funkcja robienia zdjec seryjnych
    i slow motion 600 fps
    bitrate 24 Mb/s w ispot chca za to 2200 zl ale ja kupilem w
    elektrolandzie za 1630 zł
    rozzielczośc zdjęć natywna 8Mp interpolowana 4000x3000.
    Dodatkowo składa ekspozycje z dwoch zdjec (Wide range Dynamics),
    wbudowana lampa blyskowa, stopka
    Co do zdjec seryjnych w rozdzielczosci 4M 12fps i 9fps w 8M
    co do slow motion 600 fps rozdzielczosc tylko 192x108 :-(

    http://www.camcorderinfo.com/content/Sanyo-Xacti-VPC
    -HD2000-Camcorder-Review-36280.htm

    za ta cene kamerka w mojej ocenie jest cool.

    Przy okazji jaka kartę SDHC polecacie ?

    Pozdr, li

  • 12. Data: 2010-08-21 22:32:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 20:19:09 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Ok, w takim razie wrócę z pracy to załaduję co trzeba :)

    Oto i filmiki testowe:

    http://www.youtube.com/watch?v=FQHTeO5tTAU - nagranie dzienne,
    prawdopodobnie z ustawioną niepoprawnie korekcją ekspozycji - cóż, nie ja
    to kręciłem :)

    http://www.youtube.com/watch?v=VlhZDaO5vQg - film nocny :)

  • 13. Data: 2010-08-22 06:10:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Troche na odwrót: Kamera Sanyo Dual VPC-HD2000 z jednoczesną
    > mozliwoscia robienia zdjec,

    Nie, nie, nie - zadnej kamery :) Ktos to jeszcze kupuje???

    J.

  • 14. Data: 2010-08-22 06:18:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:hbu4rrn38tkg.1gyqd8h1zol9s.dlg@40tude.net...
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=FQHTeO5tTAU - nagranie dzienne,
    > prawdopodobnie z ustawioną niepoprawnie korekcją ekspozycji - cóż, nie ja

    Dzieki!

    Przydaloby sie pomacac osobiscie...
    Odnosze wrazenie, ze filmy moglby byc ciut ostrzejsze ;)

    J.

  • 15. Data: 2010-08-22 07:11:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 08:18:54 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Dzieki!
    >
    > Przydaloby sie pomacac osobiscie...
    > Odnosze wrazenie, ze filmy moglby byc ciut ostrzejsze ;)

    I w gruncie rzeczy oryginalne nagrania są ostrzejsze - YT przy rekompresji
    trochę porozmywał obraz niestety :)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 16. Data: 2010-08-22 14:12:26
    Od: limies <l...@g...com>

    On Aug 22, 8:10 am, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Nie, nie, nie - zadnej kamery :) Ktos to jeszcze kupuje???
    >
    > J.

    Swiat na fotografii sie nie konczy ;-)

    Pozdr, LI

  • 17. Data: 2010-08-22 14:54:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "limies" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Swiat na fotografii sie nie konczy ;-)

    A nawet nie zaczyna ;)

    Ktos kupuje jeszcze kamery do kamerowania? ;)

    Pewnie sie nie znam bo nie widze wielkiego sensu...
    Chyba, ze ktos jest operatorem filmowym to moze,
    ale wtedy by tej grupy raczej nie czytal ;)

    J.

  • 18. Data: 2010-09-01 08:50:21
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 22 Sie, 16:54, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "limies" <l...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:f0524e45-17fd-4df7-9f82-27ebbacba205@
    s9g2000yqd.googlegroups.com...

    > A nawet nie zaczyna ;)
    >
    > Ktos kupuje jeszcze kamery do kamerowania? ;)

    Jak sama nazwa wskazuje kamerować można tylko kamerą :-P
    Natomiast do filmowania owszem można używać niewygodnych aparatów ale
    efekty są delikatnie mówiąc różne.
    Poczytaj serwisy typu camcorderinfo, jednak kamera musi mieć trochę
    inną specyfikę działania.

    --
    ZZ@private