  • 11. Data: 2011-04-04 06:41:39
    Temat: Re: downhill
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "erg" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=
    related

    temat postu jest o zjeździe z górki a nie wspinaniu pod górę

  • 12. Data: 2011-04-04 17:41:55
    Temat: Co tam downhill. Uphill! - to trzeba mieć jaja!
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    zapomniałem zmienić z pierwszą odpowiedzią

  • 13. Data: 2011-04-04 18:06:27
    Temat: Re: Co tam downhill. Uphill! - to trzeba mieć jaja!
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 04.04.2011 20:51, Kuczu pisze:

    > Wiec nie Uphill a Hillclimbing. Bylem na takich zawodach (jako widz z
    > browarem w lapie) w Austrii i w Szwajcarii. Przednia zabawa. Francuzi na
    > maszynach z japonskimi duzymi R4 wygrywali wszystko.

    No szkoda, że u nas nie ma.
    Przecież dużo nie trzeba - przyzwoicie stroma góra/klif, namioty z
    browarami, kilku śmiałków na motorach z zaburzonym instynktem
    samozachowawczym i można by fajnie spędzić weekend;)

    ps. no i jeszcze hostessy z kocim krokiem, żeby w razie potrzeby
    ...przykleić plasterek na otarcie

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 14. Data: 2011-04-04 18:51:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]

    browarem w lapie) w Austrii i w Szwajcarii. Przednia zabawa. Francuzi na
    maszynach z japonskimi duzymi R4 wygrywali wszystko.

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2011-04-05 07:10:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    nalesnik napisał(a):
    > No szkoda, że u nas nie ma.

    Bylo przez kilka lat, no ale jak to u nas zieloni sie sie oburzyli i juz
    nie mozna.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead