  • Data: 2018-07-02 17:51:47
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Moim zdaniem to z tak bliska nie da się oglądać na telewizorze 4k (UHD) obrazu
    upscalowanego z 1080i.
    Za dużo widać obwódek, artefaktów, duchów i podobnych zjawisk.
    Oryginalne źródło 4k (2150p) to może jeszcze jeszcze.

    -----
    > Kto ogląda TV z odległości 1,5m?
    > Jak się pojawiły TV 4K to zrobiłem prosty test w sklepie z jakiej odległości widzę
    wszystko na ekranie.
    > Trzy kroki wystarczyły żeby przestać zauważać wszystkie detale.
    > Wychodzi na to że TV z 4K to oferta głównie dla lokatorów klitek z PRL lub
    nowoczesnego budownictwa, gdzie deweloperzy zapatrzyli się na Japonię albo inną
    Szuflandię.