  • 51. Data: 2012-02-02 15:21:43
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:20, to wrote:
    > begin kamil

    > Tylko uwarzaj nie pokłuj sobie skur.

    Mam pokrowce z napisem TURBO to mi się fotele nie pokłujom ale dzięki
    kolego za troskę!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2012-02-02 15:22:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Nie spamuj, o swoich upodobaniach kulinarnych możesz porozmawiać na forum
    > pl.rec.kuchnia, to jest forum o samochodach!
    Nie zrozumiałeś przenośni. Nie dziwię się.
    > Przypomnę Ci regulamin tego forum:
    >
    > 1. Moderator ma zawsze rację
    > 2. Jeśli moderator nie ma racji, patrz pkt. 1
    >
    > Z moderatorem się nie dyskutuje!
    Ty sie kiedyś diagnozowałeś?
    Już wiem co zaśmierdziało. O dziwo opony mózgowe :/
    --
    Krzysiek

  • 53. Data: 2012-02-02 15:23:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 15:20, kamil pisze:
    > Na osiedlu to będzie lansik kolego ale ja nie wsiadam za kułko po pijaku

    Dziwie się koleżko, bo mówili że tam w tej wielkiej bretanii to można
    spoczko po pijaku jeździć i psy się nie czepiają. Ale to może i lepiej,
    bo u nas się nie dasz - HWDPP!

    > nigdy, więc będę tak sobie tylko jeździł wkoło bloku. Dobrze że mam w
    > ropie to za 20zł pół dnia mogę tak pod sklep i spowrotem jeździć.

    Ja mam kolego gazownie i chwalę sobie. Jak są mrozy to popuszczam zawur
    na mikserze i szybciej grzeje.

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 54. Data: 2012-02-02 15:24:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Na osiedlu to będzie lansik kolego ale ja nie wsiadam za kułko po pijaku
    > nigdy, więc będę tak sobie tylko jeździł wkoło bloku. Dobrze że mam w
    > ropie to za 20zł pół dnia mogę tak pod sklep i spowrotem jeździć.

    Ja mam mocną głowę i alkoholomat w breloczku do kluczy więc mogę
    spokojnie sobie golnąć.

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 55. Data: 2012-02-02 15:25:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Mam pokrowce z napisem TURBO to mi się fotele nie pokłujom ale dzięki
    > kolego za troskę!

    Wpadnij na spocika to Ci dam jeszcze dwa białe pokrowce na za głuwki
    kture przygarnęłem z przedziału PKP! Mnie nie potrzebne!

  • 56. Data: 2012-02-02 15:27:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Ty sie kiedyś diagnozowałeś?
    > Już wiem co zaśmierdziało. O dziwo opony mózgowe :/

    Jeszcze jeden taki hamski post i będzie ban na miesiąc!

  • 57. Data: 2012-02-02 15:31:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:23, DoQ wrote:

    > Dziwie się koleżko, bo mówili że tam w tej wielkiej bretanii to można
    > spoczko po pijaku jeździć i psy się nie czepiają. Ale to może i lepiej,
    > bo u nas się nie dasz - HWDPP!

    Czeba mieć tylko polskie prawo jazdy to się wtedy nie czepiajom gópie
    angole. Wogóle jakby nei my to by wojne przegrali a teraz im gospodarkę
    ratujemy więc są wdzienczni i puszczajom zawsze wolno.

    > Ja mam kolego gazownie i chwalę sobie. Jak są mrozy to popuszczam zawur
    > na mikserze i szybciej grzeje.

    Ja sobie założyłem rezystor i też mi teraz grzeje i do tego ma kopa że hoho!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 58. Data: 2012-02-02 15:32:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:27, to wrote:
    > begin Krzysztof 45

    > Jeszcze jeden taki hamski post i będzie ban na miesiąc!

    Nie kłućcie się koledzy przecież można kultularnie na forum rozmawiać!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 59. Data: 2012-02-02 15:33:56
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-02 13:57, to pisze:

    > Co to mogło być?

    To proste - samochód nawalił...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 60. Data: 2012-02-02 15:36:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Nie kłućcie się koledzy przecież można kultularnie na forum rozmawiać!

    Sorki kolego, ale Kszysztof mnie sprowokatorował. :/