    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co sprawdzać przy kupnie samochodu
    Date: Sun, 24 Mar 2013 22:32:58 +0100

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości:

    > Jutro jadę z zamiarem kupna samochodu. Przed wyłożeniem kasy zamierzam
    > odwiedzić:
    > 1. ASO w celu sprawdzenia stanu technicznego

    Znacznie wczesniej spytaj się w ASO co dokładnie będą sprawdzać !

    Bo jeśli mają zamiar sprawdzać *tylko*:
    - grubość lakieru,
    - organoleptycznie stan opon, układu napędowego, kierowniczego i hamulcowego
    - organoleptycznie wycieki olejów, płynów,
    - organoleptycznie podwozie (podłużnice itd.)
    - kody błędów (próba stacjonarna, czyli bez obciążenia ukł, napęd.
    samochodu)
    - historia serwisowa w ASO,

    to ja bym zmienił ASO na inne ASO lub na inny warsztat, który specjalizuje
    się w diagnozowaniu danej marki (lub kilku marek).

    Mogę ci napisać co dokładnie należy sprawdzać przy zakupie samochodu ale
    sądzę że to przewyższy poziom tej grupy co spowoduje że mogę zostać odebrany
    jako troll...;-)

    > Darek

    Bugatti