-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Co sie zepsuło?
Supersedes: <s...@f...lasek.waw.pl>
Date: Mon, 23 Aug 2010 16:05:29 +0000 (UTC)
Organization: : : :
Lines: 35
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
References: <k...@c...fuw.edu.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<6...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 213-238-69-182.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282579529 830 213.238.69.182 (23 Aug 2010 16:05:29 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Aug 2010 16:05:29 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:231856
[ ukryj nagłówki ]Pan J.F napisał:
>> Naprawili na trzeci dzień od zgłoszenia -- a to za sprawą zabawy
>> w "głuchy telefon". Linię mam w WLR/BSA, więc zgłaszałem w Netii,
>> oni przekazywali sprawę do TPSA, a ta do wynajętej firmy od drutów.
>> Później wszystko w drugą stronę, aż w końcu Netia dzwoniła domnie
>> z pytaniem, czy naprawione. Za pierwszym razem nie było (tepsa
>> palcem nie kiwnęła, może się samo naprawi).
>
> Wiesz ze to sie teraz TP nie oplaci ?
Wiem. Ile oni w końcu bulą za taką awarię nieusuniętą w porę?
> Za to postawia Netii mnie dziwi, bo im sie bardzo oplaci :-)
Jakie oni maja pole manewru? Muszą zgłosić do TP i modlić się, by tym
coś nagle nie odbiło, nie olali standardów korporacyjnych i nie wzięli
się od razu do roboty. Od momentu zgłoszenia nie mają wpływu na tempo
pracy tepsianych żółwików, a przed zgłoszeniem żadne pieniądze im się
nie należą.
>> jeszcze linię w TPSA, to podobną awarię usuwali 196 dni i do dzisiaj
>> nie wypłacili rekompensaty (ktoś wie po jakim czasie to się przedawnia,
>> powienienem śpieszyć się z pozwem?).
>
> Im szybciej tym lepiej. Chyba ze odsetki hodujesz :-)
No, chyba hoduję. Na początku to było coś koło trzech tysięcy, teraz
pewnie z pięć. Chyba faktycznie czas napisać pozew zanim suma przekroczy
limit w postępowaniu uproszczonym (czy jak to się nazywa). Z drugiej
strony, jak sobie pomyślę, że znowu może minie coś łączyć z tepsą, to...
Ech, szkoda gadać. Nie wiem czy to warte pięciu tysięcy.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.10 16:48 Michal Jankowski
- 23.08.10 17:58 J.F.
- 23.08.10 18:23 Jarosław Sokołowski
- 23.08.10 21:04 Andrzej Podenkiewicz
- 23.08.10 21:38 Jarosław Sokołowski
- 31.08.10 15:16 Remek
- 31.08.10 17:03 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=