  • 11. Data: 2015-04-22 11:27:20
    Temat: Re: Co się stało z wodoodpornością Samsunga Galaxy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >No słuchałem muzyki przez słuchawki w czasie podmiany wody
    >w akwarium morskim. Wypadł mi z kieszonki przedniej koszuli
    >do wiaderka pełnego słonej wody - wyciągnąłem go za kabel

    I od pory nosis w kieszeni spodni ? :-)

    >od słuchawek ale już było za późno: słona woda, dobrze prąd
    >przewodząca, przedostała się do środka i zniszczyła bebechy iP5.

    Nie powinna tak blyskawicznie zniszczyc.
    Jesli zaraz po wyciagnieciu otwarles klapke i wyciagnales baterie ...
    to zostaje ryzyko tylko bateryjki podtrzymujacej.
    A skoro wiedziales ze woda slona, to mozna bylo podstawic pod kran i
    zalac zwykla.
    A potem do sklepu, po wode destylowana i spirytus :-)

    Uzywalem dwa zalane telefony, w jednym do wysuszenia minelo kilko dni,
    ale bateria zostala wyciagnieta od razu, a na drugi dzien zostal
    zakonserwowany w alkoholu i tak doczekal rozebrania i wysuszenia.

    J.

  • 12. Data: 2015-04-22 19:48:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Ukrywać a obnosić się

    Czy Ty się "obnosisz" ze swoim heteroseksualizmem gdy idziesz
    z dziewczyną po ulicą i trzymacie się za rękę lub gdy ją całujesz?

    > i domagać się takich samych przywilejów jakie przysługują RODZINIE to dwie
    > różne rzeczy.
    > Tak to są przywileje nadane świadomie RODZINIE i tylko RODZINIE.

    Na razie krytykowano ich za "afiszowanie się tym publicznie".
    Temat zakładania rodzin wykracza mocno poza tematykę tej grupy.

  • 13. Data: 2015-04-22 19:50:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I od pory nosis w kieszeni spodni ? :-)

    Nie, nie nauczyła mnie ta wpadka niczego - dalej noszę
    w przedniej kieszeni koszuli bo tak jest po prostu wygodniej.
    Jedyne co robię to odkładam go gdzieś daleko jak zmieniam
    wodę w akwarium :-)

> [...]
    > pod kran i zalac zwykla.
    > A potem do sklepu, po wode destylowana i spirytus :-)

    Jaką klapkę? :-)
    Zanim zszedłem do piwnicy do schowka po mikro-śrubokręt
    pentalobe i rozkręciłem obudowę aby odłączyć baterię to
    mu już para wodna uszami i noszem buchała i był gorący
    tak, że parzył w ręce...

    > Uzywalem dwa zalane telefony, w jednym do wysuszenia minelo kilko dni, ale
    > bateria zostala wyciagnieta od razu, a na drugi dzien zostal
    > zakonserwowany w alkoholu i tak doczekal rozebrania i wysuszenia.

    Któryś z tych dwu zalany był MORSKĄ wodą?

  • 14. Data: 2015-04-22 19:52:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Tak to są przywileje nadane świadomie RODZINIE i tylko RODZINIE.

    prawo do głosowania było kiedyś nadane świadomie MĘŻCZYZNOM i tylko
    MĘŻCZYZNOM
    prawo do wolności było kiedyś nadane świadomie BIAŁYM LUDIZOM i tylko
    BIAŁYM LUDZIOM

    itd...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2015-04-22 22:28:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

> [...]

    MĘŻCZYZNOM
    prawo do wolności było kiedyś nadane świadomie BIAŁYM LUDIZOM i tylko

    ---
    Wszystkie zwierzęta są równe