    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co się stało z wodoodpornością Samsunga Galaxy?
    Date: Wed, 22 Apr 2015 12:50:44 -0500

    news:55376979$0$2206$65785112@news.neostrada.pl...

    > I od pory nosis w kieszeni spodni ? :-)

    Nie, nie nauczyła mnie ta wpadka niczego - dalej noszę
    w przedniej kieszeni koszuli bo tak jest po prostu wygodniej.
    Jedyne co robię to odkładam go gdzieś daleko jak zmieniam
    wodę w akwarium :-)

    > Nie powinna tak blyskawicznie zniszczyc.
    > Jesli zaraz po wyciagnieciu otwarles klapke i wyciagnales baterie ... to
    > zostaje ryzyko tylko bateryjki podtrzymujacej.
    > A skoro wiedziales ze woda slona, to mozna bylo podstawic
    > pod kran i zalac zwykla.
    > A potem do sklepu, po wode destylowana i spirytus :-)

    Jaką klapkę? :-)
    Zanim zszedłem do piwnicy do schowka po mikro-śrubokręt
    pentalobe i rozkręciłem obudowę aby odłączyć baterię to
    mu już para wodna uszami i noszem buchała i był gorący
    tak, że parzył w ręce...

    > Uzywalem dwa zalane telefony, w jednym do wysuszenia minelo kilko dni, ale
    > bateria zostala wyciagnieta od razu, a na drugi dzien zostal
    > zakonserwowany w alkoholu i tak doczekal rozebrania i wysuszenia.

    Któryś z tych dwu zalany był MORSKĄ wodą?