  • 41. Data: 2012-04-16 23:24:29
    Temat: Re: Co si? sta?o z mercedesami ?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-16 22:35, Wojtek pisze:
    > U?ytkownik "Potocki Passion& Adventure"<s...@d...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci

    > Nie dam Ci zarobi?, dla psa te? nie b?d? u Ciebie kupowa?.

    Co nie zmieni faktu, że nie lubię kotów.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 42. Data: 2012-04-16 23:29:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Potocki Passion & Adventure

    > Co nie zmieni faktu, że nie lubię kotów.

    A małpy lubisz?

    __,__
    .--. .-" "-. .--.
    / .. \/ .-. .-. \/ .. \
    | | '| / Y \ |' | |
    | \ \ \ 0 | 0 / / / |
    \ '- ,\.-"`` ``"-./, -' /
    `'-' /_ ^ ^ _\ '-'`
    .--'| \._ _./ |'--.
    /` \ \ `~` / / `\
    / '._ '---' _.' \
    / '~---~' | \
    / _. \ \
    / .'-./`/ .'~'-.|\ \
    / / `\: / `\'. \
    / | ; | '.`; /
    \ \ ; \ \/ /
    '. \ ; \ \ ` /
    '._'. \ '. | ;/_
    jgs /__> '. \_ _ _/ , '--.
    .' '. .-~~~~~-. / |--'`~~-. \
    // / .---'/ .-~~-._/ / / /---..__.' /
    ((_(_/ / / (_(_(_(---.__ .'
    \ '....' |
    '.,___.'

  • 43. Data: 2012-04-16 23:51:11
    Temat: Re: Co się stało z mercedesami ?
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-04-15 22:10, Jackare pisze:

    > Zresztą chrzanić ich? Co się stało z mercedesami że ich tak mało jeździ?
    > jakby nie patrzeć to dobre samochody są....

    Ponoć rdzewieją strasznie...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 44. Data: 2012-04-17 01:35:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ukaniu pisze tak:

    > 722.5 delikatna skrzynia - uważaj, mam takie ze trzy w garażu
    > spalone.

    siem niedotykam, właściciel wszystko robi, wjeżdza do garażu itp :)

    > To doskonały silnik do 124.
    > Ma jednak jedną bolączkę - jak się trafi - kruszejąca izolacja wiązki
    > silnika. Dość spory wydatek aby zrobić to dobrze

    nom, wymieniłem mu wiązkę, dostałem wał pieniędzy ;)

    > jeszcze większy jak się zaniedba i do tego szlag trafi sterownik.

    Mam nadzieje, że nic nie zepsułem. Jak na razie jeździ.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 45. Data: 2012-04-17 06:50:58
    Temat: Odp: Co si? sta?o z mercedesami ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Nie dam Ci zarobić, dla psa też nie będę u Ciebie kupował.

    LOL !!!!
    Jakiś rodzaj zemsty?
    Każdy ma obowiązek wszarze lubić? ;-)

  • 46. Data: 2012-04-17 08:15:03
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-17 06:50, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > LOL !!!!
    > Jakiś rodzaj zemsty?
    > Każdy ma obowiązek wszarze lubić? ;-)

    Właśnie też mnie to rozbawiło :) Analogicznie - Facet ma koło mnie
    sklepik z genialnymi winami z Włoch. Spytałem go dlaczego nie sprzedaje
    win z Portugalii, bo ja pijam i jedne i drugie. On odpowiedział, że nie
    lubi portugalskich win. No to ja na złość u niego nie kupię Włoskiego :)

    W każdym razie jest jeszcze jeden powód dla których kotowego żarcia nie
    posiadam. Gdybym po kilku latach coś takiego wprowadził do oferty, to
    straciłbym zaufanie wśród klientów, którzy kupują u mnie dlatego, iż
    wiedzą, że nie chcę sprzedawać czegoś na czym się nie znam (tym samym
    nie idę na łatwiznę).

    PS. Nie mam Royal Canin, Eukanuby, Hillsa, Puriny - czegoś co się samo
    sprzedaje :) Dlaczego? Bo dla mnie ważniejsza od kasy jest sama idea i
    na tym chcę budować markę DogsPassion.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 47. Data: 2012-04-17 11:24:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup
    >Stały się passe? Nie są już trendy? Kiedyś, w czasach powiedzmy W124,
    >W210, W202 mogło się wydawać że mercedes w PL jest zjawiskiem
    >społecznym: oddzielał nuworyszy, biznesmenów, lekarzy, prawników i
    >mafiosów od całej reszty. A teraz co? Przesiedli się do audi i suv'ów
    >wszelkiej maści?
    >Zresztą chrzanić ich? Co się stało z mercedesami że ich tak mało
    >jeździ? jakby nie patrzeć to dobre samochody są....

    Bo ja wiem czy tak malo ... na allegro jest oferowanych 265k pojazdow,
    w cym
    15k mercedesow,
    14k BMW
    18k Audi,
    8k cytryn
    10k fiatow
    20k fordow
    11k peugeotow,
    20k renault
    32k VW

    To co prawda nie oddaje liczby tego co po ulicach jezdzi, ale jakis
    wyznacznik jest.

    Gusta spoleczne i jakosc samochodow tez sie chyba troche zmienily ....
    ale czy sobie potrollowac nie chciales ? :-)

    Swoja droga ciekawe - Renault tak duzo samochodow sprzedaje ? Takie
    dobre, takie tanie, czy po paru latach uzywania tak chetnie i tanio
    sprzedawane ? :-)

    J.

  • 48. Data: 2012-04-17 13:39:17
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:4f8d0a5c$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > straciłbym zaufanie wśród klientów, którzy kupują u mnie dlatego, iż
    > wiedzą, że nie chcę sprzedawać czegoś na czym się nie znam (tym samym nie

    Pieś żre bo mu smakuje i ludzie kupują czy to jakoś inaczej działa?
    Najstarszy doskonale zdrowy znany mi pies żyje na taniej karmie z Tesco ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 49. Data: 2012-04-17 13:43:18
    Od: mister <b...@e...com>

> [...]
    > Zresztą chrzanić ich? Co się stało z mercedesami że ich tak mało jeździ?
    > jakby nie patrzeć to dobre samochody są....

    eee? ranking sprzedazy nowych samochodow w klasie premium wyglada mniej
    wiecej tak: volvo (jedynie za sprawa xc90, ktory jest zdecydowanie
    tanszy od konkurencji), pozniej mercedes, bmw, audi i daleko cala
    reszta. wiec to jedynie twoje subiektywne spostrzezenie.

  • 50. Data: 2012-04-17 13:45:18
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-04-17 13:43, mister pisze:
    > wiecej tak: volvo (jedynie za sprawa xc90, ktory jest zdecydowanie
    > tanszy od konkurencji)

    oczywiscie chodzilo mi o xc60