  • 31. Data: 2012-04-16 16:00:10
    Temat: Re: Co si? sta?o z mercedesami ?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-16 15:18, to pisze:
    > begin Potocki Passion& Adventure

    > A masz coś dla małp? Szukam suchej karmy, bo bananów już nie chcą. :(

    Daj jej resztki z obiadu :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 32. Data: 2012-04-16 16:18:04
    Temat: Re: Co się stało z mercedesami ?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-16 15:57, kamil pisze:

    > Jakież to polskie, chłopak ciężko pracuje i coś osiąga, to trzeba go
    > zgnoić.

    Jak do tej pory to osiągnąłem zadowolenie z tego co robię i wdzięczność
    ludzi których psy karmię. Finansowego osiągnięcia nie doświadczyłem, ale
    na to przyjdzie czas :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 33. Data: 2012-04-16 16:34:38
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-04-15 22:24, V-Tec pisze:
    > więc jest wysoka akcyza na nie i taniej wychodzi A6 2.0TDI

    Tak myślałem, że te A6 to z oszczędności są kupowane

    ________MAT_______

  • 34. Data: 2012-04-16 17:17:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ukaniu pisze tak:

    > Zastanawiam się czy 280 czy 320, raczej manual, nie miałem ;-)

    E320 automatyczny

    ile w nim fajnych trybików i rureczek ;)
    elektrozawory podciśnienia i takie tam.

    Ma fantastyczne maty wygłuszające. Jak się zbliży ucho to jakby je
    zatykało.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 35. Data: 2012-04-16 17:25:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.04.2012 17:17, PiteR pisze:

    > E320 automatyczny
    >
    > ile w nim fajnych trybików i rureczek ;)
    > elektrozawory podciśnienia i takie tam.

    Bo wszystko na podcisnieniu ;) Wszystkie zamki, klapki i pierdoly. Ja
    dalej nie moge dojsc dlaczego w moim staruszku (dokladnie jw. kombi) nie
    chlodzi ladnie klimatyzacja... Czynnik nie spieprza, niby wszystko ok i
    klapa. Ale teraz i tak wiecej stoi niz jezdzi, bo jest malo "poreczny".

  • 36. Data: 2012-04-16 20:13:08
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > E320 automatyczny

    Po rozkładzie Vmax na biegach stawiałem na manual ale nie jeździłem nigdy
    320 z automatem V biegowym.
    722.5 delikatna skrzynia - uważaj, mam takie ze trzy w garażu spalone.

    > ile w nim fajnych trybików i rureczek ;)
    > elektrozawory podciśnienia i takie tam.

    Wiem co nieco ;-) To doskonały silnik do 124.
    Ma jednak jedną bolączkę - jak się trafi - kruszejąca izolacja wiązki
    silnika. Dość spory wydatek aby zrobić to dobrze, jeszcze większy jak się
    zaniedba i do tego szlag trafi sterownik.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 37. Data: 2012-04-16 20:14:40
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > chlodzi ladnie klimatyzacja... Czynnik nie spieprza, niby wszystko ok i
    > klapa. Ale teraz i tak wiecej stoi niz jezdzi, bo jest malo "poreczny".

    Jaki model, jaki typ klimy? oryginalna?
    To jest do ogarnięcia ale trzeba podłubać.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 38. Data: 2012-04-16 21:57:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.04.2012 20:14, Ukaniu pisze:

    > Jaki model, jaki typ klimy? oryginalna?
    > To jest do ogarnięcia ale trzeba podłubać.

    Model W124 E320 kombi z 1993 roku, nie mam pod ręką VINu. Klima
    oryginalna. Auto prawie od nowosci w rodzinie. Wiekszosc swego zywota
    jezdzilo w USA. Jakby opisac model klimy, hmm... panel od sterowania
    wyglada tak:

    http://img204.imageshack.us/img204/8024/mbw124.png

    To jest ten nowszy model, na przelomie lat, silnik wyglada tak:

    http://imageshack.us/photo/my-images/12/silnik.png/

    po lewej pokretelko z naniesionymi temperaturami i duzo przyciskow.
    Klapki sie dobrze otwieraja w odpowiednich momentach. Wentylator tez sie
    chyba kreci (juz nie pamietam, bo probowalem to w tamto lato ogarnac).
    Jeden bezpiecznik od wentylatora klimowego byl spalony, ale po wymianie
    nic sie nie zmienilo. Zdjecie nie moje - ja mam jeszcze oryginalne radio
    :) Na weekendzie bede mial chwile to moge popatrzec - jak to moge sam
    zdiagnozowac, co moze nie banglac?

    Tak jak pisales w poscie nizej - jest troche problemow z wiazka, bo sie
    juz sypie, ale nie mialem czasu sie tym zajac. I to na bezczela po
    prostu izolacja schodzi z kabli. Mogli to jakos lepiej zrobic ;) I tak
    dziwne, ze tyle lat wytrzymalo

  • 39. Data: 2012-04-16 22:35:11
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości

    > 2. Nie lubię kotów

    Nie dam Ci zarobić, dla psa też nie będę u Ciebie kupował.

  • 40. Data: 2012-04-16 22:37:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wojtek

    > Nie dam Ci zarobiae, dla psa te? nie bede u Ciebie kupowa?.

    A ja nie będę u niego kupował, bo dla małp nic nie ma, co więcej,
    sugeruje mi karmić je resztkami z obiadu!