  • Data: 2012-04-16 21:57:12
    Temat: Re: Co się stało z mercedesami ?
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2012 20:14, Ukaniu pisze:

    > Jaki model, jaki typ klimy? oryginalna?
    > To jest do ogarnięcia ale trzeba podłubać.

    Model W124 E320 kombi z 1993 roku, nie mam pod ręką VINu. Klima
    oryginalna. Auto prawie od nowosci w rodzinie. Wiekszosc swego zywota
    jezdzilo w USA. Jakby opisac model klimy, hmm... panel od sterowania
    wyglada tak:

    http://img204.imageshack.us/img204/8024/mbw124.png

    To jest ten nowszy model, na przelomie lat, silnik wyglada tak:

    http://imageshack.us/photo/my-images/12/silnik.png/

    po lewej pokretelko z naniesionymi temperaturami i duzo przyciskow.
    Klapki sie dobrze otwieraja w odpowiednich momentach. Wentylator tez sie
    chyba kreci (juz nie pamietam, bo probowalem to w tamto lato ogarnac).
    Jeden bezpiecznik od wentylatora klimowego byl spalony, ale po wymianie
    nic sie nie zmienilo. Zdjecie nie moje - ja mam jeszcze oryginalne radio
    :) Na weekendzie bede mial chwile to moge popatrzec - jak to moge sam
    zdiagnozowac, co moze nie banglac?

    Tak jak pisales w poscie nizej - jest troche problemow z wiazka, bo sie
    juz sypie, ale nie mialem czasu sie tym zajac. I to na bezczela po
    prostu izolacja schodzi z kabli. Mogli to jakos lepiej zrobic ;) I tak
    dziwne, ze tyle lat wytrzymalo