eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCo się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Date: Wed, 22 Apr 2015 16:21:42 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <mh93bc$sa9$1@dont-email.me>
    References: <mg7cus$nn3$1@dont-email.me> <mg81mg$98h$2@node2.news.atman.pl>
    <mg8j8r$dmj$1@dont-email.me> <mg8k6p$una$1@node2.news.atman.pl>
    <mg8ni8$u76$1@dont-email.me> <5527f0f1$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh73nr$b09$1@dont-email.me>
    <1uleth9uw6bbk$.1rouw6ztlulgr.dlg@40tude.net>
    <mh8mla$4ii$1@dont-email.me> <gg2ram7iv2ys.1lwh4v21zjczu$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 22 Apr 2015 21:20:45 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="911dc21f86cf7046da5fe1aaf3e6641e";
    logging-data="29001";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+jyEXX1dD56PtDDtGfatMN"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <gg2ram7iv2ys.1lwh4v21zjczu$.dlg@40tude.net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:xt5SA9BIUcnITpbAHukb+q04jz4=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1069411
    [ ukryj nagłówki ]

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:gg2ram7iv2ys.1lwh4v21zjczu$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 22 Apr 2015 12:45:08 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >>> Nic nie odpuścili! Teraz zapewne za wyświetlacz do MacBooka zapłacą
    >>> Geniusze ze sklepu Apple. W ratach z własnej pensji.
    >>
    >> Myślisz że ukarają tego, co miał zadzwonić do klienta a nie zadzwonił?
    >
    > Może tego, może wszystkich solidarnie, ze to, że są baranami i nie
    > przestrzegają procedur firmy, która ich zatrudnia. Wymienili część za pięć
    > stów nie upewniwszy się, że ktokolwiek za to zapłaci. Fachowcy! Może
    > manager/właściciel weźmie to na siebie, cuda się zdarzają.

    Zgadzam się z Twoją opinią, że serwis zawalił.

    I to zawalił dwukrotnie - raz, gdy nie rozpoznał oczywistej (dla mnie)
    winy użytkownika za uszkodzenie, czyli naprawa nieobjęta gwarancją.
    A drugi raz, gdy po zmianie decyzji nie dostał telefonicznej akceptacji
    użytkownika na (już wtedy płatną) naprawę.

    Dodam tylko tyle, że to nie był jakiś serwis - to był sklep Apple
    cały we szkle, w dużej galerii handlowej w dużym mieście...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: