eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCo się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <mg7cus$nn3$1@dont-email.me> <mg81mg$98h$2@node2.news.atman.pl>
    <mg8j8r$dmj$1@dont-email.me> <mg8k6p$una$1@node2.news.atman.pl>
    <mg8ni8$u76$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <mg8ni8$u76$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Date: Fri, 10 Apr 2015 17:48:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 41
    Message-ID: <5527f0f1$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.161.217
    X-Trace: 1428680945 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8380 83.30.161.217:50560
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1069108
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >to gwarancja nie objęłaby uszkodzenia) i dodaje że karta
    >graficzna też jest uszkodzona bo zewnętrzny monitor
    >nie działa.

    Co za g*, zeby od upadku scalak sie psul :-P

    > Konkluzja że jej to wymienią wszystko i może
    >przyjść za 4 dni odebrać z tego sklepu lub wyślą jej laptopa
    >do domu...
    >Opad szczęki!
    >Ja po prostu nie mogłem uwierzyć jak fajnie się załatwia
    >cokolwiek z Applem na gwarancji :-)

    No ba, klient zaplacil podwojnie, to cos mu sie nalezy.
    A jak bedzie zadowolny, to jeszcze pare razy zaplaci podwojnie :-)

    > Nawet tak oczywista
    >usterka mechaniczna została naprawiona bez żadnych
    >kłótni, przepychanek czy też najdrobniejszych opłat,

    No, jak pamietasz to np z bateriami nie bylo tak rozowo.

    Albo np to
    https://www.apple.com/support/iphone/repair/screen-d
    amage/

    109$ za szybke. A nawet 129+7+tax.
    Oj, ten klient moze do Apple nie wrocic.

    A poza tym to w USA jak wszedzie - osukuja i naciagaja jak tylko moga
    :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

    Ubezpieczenie jest, poki nie musi wyplacic :-P

    A taki swietny telefon jak Iphone, to powinien miec 3 lata gwarancji
    :-P


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: