-
Data: 2015-04-10 16:44:17
Temat: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Chris" <a...@g...pl> wrote in message
news:mg8k6p$una$1@node2.news.atman.pl...
> W dniu 2015-04-10 o 15:31, Pszemol pisze:
>> "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
>> news:mg81mg$98h$2@node2.news.atman.pl...
>>> W dniu 2015-04-10 o 04:37, Pszemol pisze:
>>>> Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?
>>>> Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
>>>> na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?
>>>
>>> Ostatnio znajoma walczyła z godzinę z zawieszonym iPhonem
>>> wiec nie ma tel. idealnych.
>>
>> I co? Opowiedz coś więcej...
>> Z czego ta godzina wynikała? Co można robić godzinę z telefonem?
>> Ale... Czy musiała wyciągnąć baterię? Czy się odwiesił samodzielnie?
>
> Trzeba była walnąć nim o ścianę parę razy aż bateria wypadnie, potem reset
> pod wodą lewą ręką, jak już to wykonaliśmy to już tylko ołtarzyk mógł
> pomóc.
:-)))
Dobre.
Pewnie takiego z wypadniętą baterią naprawiliby na gwarancji.
Nie żartuję... przeżyłem niedawno ciekawe doświadczenie z Apple.
Muszę powiedzieć że zdziwiłem się - w zeszłym miesiącu, koleżanka
z pracy miała problem z Macbook Pro - córka jej zrzuciła laptopa ze stołu,
pękł LCD, było nawet wyraźne wgniecenie na obudowie aluminiowej
laptopa... Mówię jej - wiesz, możesz pójść do sklepu Apple i zapytać,
gwarancja Ci się kończy w maju, więc jeszcze jest na gwarancji,
ale dla mnie (a znam się na tym!) uszkodzenie wygląda na typowe
uszkodzenie mechaniczne... pewnie Ci tego nie naprawią na gwarancji.
Ale nie martw się, znalazłem jej na eBay nowe ekrany i obiecałem że
jej wymienię za friko jak tylko sobie ekran kupi...
Nie posłuchała mnie, uparła się że pójdzie do sklepu mimo wszystko.
Zapytałem czy miałaby coś przeciwko temu że poszlibyśmy razem...
No i wizytę trzeba było umówić z Geniuszem w niebieskiej koszulce.
Przyszliśmy przypadkiem 45 minut za wcześnie - nie dało się wizyty
przyspieszyć - mimo że po sali się kręciło chyba 5-bezrobotnych
zoombies w niebieskich koszulkach, (oceniając z wyglądu nie dałbym
im dotknąć się mojego peceta!!) No nic, trzeba było czekać...
Nadszedł czas, koleżanka sprytna udaje blondynkę-idiotkę:
"popatrz, coś mi nie działa laptop... nie wiem co się stało".
(ja się powstrzymuje od śmiechu, ale siedzę cicho...).
Geniusz ogląda, ogląda, ze wszystkich stron laptopa, próbuje
włączyć, widać ewidentnie na ekranie słoneczko od krawędzi
się rozchodzącego pęknięcia wewnątrz (przednia szyba
nie była pęknięta tylko wewnętrzne warstwy LCD!) no i
gostek mówi że "nie widze żadnych zewnętrznych objawów
uszkodzenia, więc chyba bedzie można to naprawić na
gwarancji". Mi szczęka opadła na podłogę ale dalej siedzę
cicho. Facio kontynuuje "musze wziąć na zaplecze do
dalszej diagnozy - chcę podłączyć zewnętrzny modnitor
i sprawdzić czy nie ma innych problemów". Przychodzi za
dobre 10 minut i mówi, że faktycznie ekran jest pęknięty
w środku, nie na zewnątrz więc obejmie tą naprawę gwarancja
(tłumaczy z miną eksperta że gdyby szyba była pęknięta
to gwarancja nie objęłaby uszkodzenia) i dodaje że karta
graficzna też jest uszkodzona bo zewnętrzny monitor
nie działa. Konkluzja że jej to wymienią wszystko i może
przyjść za 4 dni odebrać z tego sklepu lub wyślą jej laptopa
do domu...
Opad szczęki!
Ja po prostu nie mogłem uwierzyć jak fajnie się załatwia
cokolwiek z Applem na gwarancji :-) Nawet tak oczywista
usterka mechaniczna została naprawiona bez żadnych
kłótni, przepychanek czy też najdrobniejszych opłat,
nawet do domu chcieli wysłać naprawionego aby się user
do sklepu nie musiał ponownie fatygować...
To się nazywa obsługa klienta.
A ja w drodze powrotnej zacząłem żałować że ze swoim
utopionym i ugotowanym w morskiej wodzie iPhone5
nie pojechałem do sklepu Apple i nie próbowałem udawać
blondynki-idiotki że nie wiem co się z telefonem stało
ale zrobił się gorący i się ugotował... Być może nigdy
takiego uszkodzenia w słonej wodzie nie widzieli i też
daliby mi nówkę na gwarancji :-))
Następne wpisy z tego wątku
- 10.04.15 17:13 z
- 10.04.15 17:48 J.F.
- 10.04.15 17:58 Pszemol
- 10.04.15 18:03 P.B.
- 10.04.15 18:16 Pszemol
- 10.04.15 18:31 Marek
- 10.04.15 18:45 masti
- 10.04.15 18:50 P.B.
- 10.04.15 18:55 Pszemol
- 10.04.15 18:56 Pszemol
- 10.04.15 18:56 J.F.
- 10.04.15 21:01 masti
- 10.04.15 22:36 LordBluzg(R)
- 11.04.15 01:00 Marek
- 11.04.15 11:45 Netx
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO