    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co sie psuje w automacie.
    Date: Mon, 13 Jul 2020 08:53:56 +0200

    2020-07-12 o 19:41 -0700, s...@g...com napisał:
    > Ogolnie w usa to panuje nadal moda na wymieniactwo.

    W Europie zachodniej podobnie. W Polsce z czasem też tak będzie -
    wszystko kwestia relacji kosztu materiału do roboczogodziny. Dwa lata
    temu padł mi przedni most, żaden garaż nie chciał go otworzyć (z tych,
    którzy nie stwierdzili od wejścia "my takich aut nie obsługujemy"). W
    grę wchodziła wyłącznie wymiana całości - a tam chodziło tylko o jedną
    zużytą zębatkę... Ostatecznie sam zamówiłem nowy most z Ukrainy i
    wmontowałem w weekend, bo wymienić cały klocek to i ja potrafię.

    > A jak widzisz, rebuild takiej skrzyni to jeden dzien roboty lub nawet
    > mniej. A zarobek konkretny, 500usd...

    Zarobek, czy koszt dla klienta? Bo jeśli koszt, to zarobek można
    spokojnie podzielić przez 3 albo 4, i już robi się głodowa pensja.

    Mateusz