  • Data: 2020-07-13 11:26:11
    Temat: Re: Co sie psuje w automacie.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-07-13 o 10:01 +0200, J.F. napisał:
    >Jest do dostania, nawet wysyłkowo (z Ukrainy lub Rosji), tylko złożyć
    >nie ma komu.

    ALe Francuzy slabo znaja cyrylice :-)

    >Mój to był akurat przedni most, ale to bez znaczenia.

    przedni most to jest w miare rzadki ewenement, wiec sie nie ma co
    dziwic, ze malo kto potrafi naprawic.
    Tylny jest w BMW, Mercedesach i paru innych markach ... ale jak sie
    nie psuja, to malo kto potrafi naprawic.

    A jak nie umie tylnego, to i przedniego nie naprawi :-)

    Hm, poszukac po warsztatach od dostawczakow, a moze ciezarowek, albo
    traktorow ?

    >Tak, do
    >rozebrania i rozumnego złożenia trzeba czasu, wiedzy, chęci i
    >doświadczenia. Naiwnie sądziłem, że zawodowy mechanik takie rzeczy
    >ma.
    >To już nie te czasy.

    Taki rynek. Trzeba sie znac na komputerach i magistralach :-)

    >W rajdzie to się naprawia gumą do żucia, sznurkiem i bananem. Ja
    >szukałem nieco innej usługi.

    ale wymontuja, rozbiora naprawia i zloza w godzine.
    To niech mechanik starannie naprawi druga godzine :-)

    >Dokładnie tak - dlatego pisałem, że przy obecnych (zachodnich)
    >kosztach
    >za roboczogodzinę ludzkość głupieje i idzie na łatwiznę. Ma być
    >szybko
    >i bez komplikacji, bo dniówka wysoka a następni klienci już czekają
    >pod
    >drzwiami. A młodych już się nawet nie uczy trudnych rzeczy, bo i po
    >co.

    Ale popatrz tez inaczej - widac potanialo na tyle, ze nie oplaca sie
    naprawiac.

    Czemu czesto producenci pomagaja, stosujac
    nienaprawialne/nierozbieralne technologie.

    J.