  • Data: 2009-09-21 17:07:15
    Temat: Re: Co się mogło spsuć w elektryce gixxera?
    Od: Barnaba <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 10:53, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > To był jakiś bezobsługowy aku więc nie bardzo było jak. A co z tym
    > jaraniem się czegoś po podłączeniu aku nawet gdy stacyjka była
    > wyłączona? Chociaż w sumie jak coś tam wcześniej się zjarało to raczej
    > bardzo prawdopodobne?

    Ze mnie taki elektryk jak z koziej pizdy rakietnica, ale to sa objawy
    identyczne jak kiedys u mnie. Przyczyna - padniety regulator,
    ladowanie ok 24-30V (z tego co pamietam). Poszly prawie wszystkie
    zarowki, instalacja ocalala. Akumulator mam gdzies do tej pory,
    wyglada jak pilka do recznej :) Dobrze ze mi to nie wybuchlo. Swoja
    droga, widzial ktos wybuchajace akumulatory? Zastanawia mnie jakie
    moglyby byc straty. Moto to uwielbiany przez Kuczego XVS 650 :)

    --
    Pozdrawiam,
    Baarnaba