  • 1. Data: 2011-06-06 09:17:20
    Temat: Co się łączy z internetem w E52?
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    Witajcie,

    Moja nowa E52 (Plus) chce co chwilę się łaczyć z internetem.

    Nie konfigutrowałem sobie poczty e-mail ale dograłem parę programów z OVI.

    Przeszedłem przez modele E50 i E51, gdzie miałem zainstalowane te same
    aplikacje które mam teraz w E52 (lub ich starsze wersje) i tam mniej było
    "nieautoryzowanych" prób łączenia się z Internetem.

    Aby nie nabijać rachunku połączenie z internetem ustawiłem sobie na razie
    tak aby "Użyj punktu dostępu" było na "Po potwierdzeniu".

    Manager połączeń pokazuje typ połączenia i jego parametry transmisji a nie
    apliakcję, która "siedzi na" lub zainicjowała połączenie.

    Czy jest jakiś "Manager zadań" poza funkcją "Otwarte aplikacje", który
    pokaże KTO lub CO chce nawiązać połączenie z internetem?

    Pozdrawiam,

    Paweł

  • 2. Data: 2011-06-06 10:20:24
    Temat: Re: Co się łączy z internetem w E52?
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/06/06 11:17, Paweł pisze:

    > Czy jest jakiś "Manager zadań" poza funkcją "Otwarte aplikacje", który
    > pokaże KTO lub CO chce nawiązać połączenie z internetem?

    domek przytrzymaj dluzsza chwile

  • 3. Data: 2011-06-06 10:39:54
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    > domek przytrzymaj dluzsza chwile

    No i właśnie wchodziłem do "Otwarte aplikacje" gdzie nie ma informacji o
    "ukrytych" procesach.

    Niby nic nie jest uruchomione a się łączy... :-((

    Pzdr,
    Paweł

  • 4. Data: 2011-06-06 11:46:30
    Od: daro <d...@o...pl>

    Paweł pisze:

> [...]
    > "ukrytych" procesach.
    >
    > Niby nic nie jest uruchomione a się łączy... :-((

    To się łączy aplikacja email, wałkowane wiele razy. Musisz tam ustawić
    aby aplikacja nie łączyła się w określonym czasie.

  • 5. Data: 2011-06-30 13:06:43
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    > To się łączy aplikacja email, wałkowane wiele razy. Musisz tam ustawić aby
    > aplikacja nie łączyła się w określonym czasie.

    Nie nie, maila zkilowałem już na samym początku :-)

    Po dokładnym śledztwie okazało się, że łączyła się aplikacja Bloomberg
    próbując sprawdzić kursy walut...

    Pytanie pozostaje: czy jest jakiś DOKŁADNY Manager aplikacji (nie systemowy
    "domek"), który pokaże wszyskie procesy (te działające w tle i ukryte też)?

    Pozdrawiam,

    Paweł