  • 1. Data: 2012-11-16 12:23:42
    Temat: Co się dzieje? Nie widać postów (odpowiedź na "Bezprzewodowy mikrofon przewodowy")
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Dostałem odpowiedź:
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!
    topic/pl.misc.elektronika/CYdTKcW4SkU

    albo krócej:
    http://tnij.org/s8st

    Odpowiedź ta nie pojawia mi się w czytniku Thunderbird 16.0.2, korzystam
    z news.interia.pl

    Ki diabeł?

    Wina serwera news, czy może odpowiadający pisał przez jakiś wynalazek
    typu groups.google i nie nastąpiła replikacja?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 2. Data: 2012-11-16 12:34:30
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wina serwera news, czy może odpowiadający pisał przez jakiś wynalazek
    > typu groups.google i nie nastąpiła replikacja?

    http://groups.google.com/group/pl.regionalne.wroclaw
    /browse_thread/thread/2f971fe5ccd43c90/ffc6fd64c0cfd
    2f4
    Jakieś problemy z usenetem interii - część postów się nie pokazuje...
    Coraz ciaśniej.

    :(

  • 3. Data: 2012-11-16 12:45:58
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Wina serwera news, czy może odpowiadający pisał przez jakiś wynalazek
    > typu groups.google i nie nastąpiła replikacja?

    news.task.gda.edu też nie widać nowych postów z pl.misc.elektronika.
    Inne grupy bez problemu. Korzystam teraz z news.neostrada.pl

    Jingiel

  • 4. Data: 2012-11-16 12:46:42
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

  • 5. Data: 2012-11-16 12:49:02
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 16 Nov 2012 12:23:42 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Wina serwera news, czy może odpowiadający pisał przez jakiś wynalazek
    >typu groups.google i nie nastąpiła replikacja?

    moze nikt nie pisze!?

    G.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2012-11-16 12:55:11
    Temat: Re: Co si? dzieje? Nie wida? post?w (odpowied? na "Bezprzewodowy mikrofon przewodowy")
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > moze nikt nie pisze!?
    >
    > G.

    Pisze, przez jeden serwer przechodzi, przez drugi nie. Zresztą nowe
    posty też nie są widoczne.

    Jingiel

  • 7. Data: 2012-11-16 12:56:51
    Temat: Re: Co się dzieje? Nie widać postów (odpowiedŸ na "Bezprzewodowy mikrofon przewodowy")
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-16 12:49, a...@p...pl pisze:

    topic/pl.misc.elektronika/CYdTKcW4SkU

    > moze nikt nie pisze!?

    Ależ właśnie ktoś pisze, natomiast ja nie widzę wszystkich postów.
    Resetowanie grupy dyskusyjnej też nic nie daje.
    Nie wiem, w czym jest problem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 8. Data: 2012-11-16 13:13:34
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Ależ właśnie ktoś pisze, natomiast ja nie widzę wszystkich postów.
    > Resetowanie grupy dyskusyjnej też nic nie daje.
    > Nie wiem, w czym jest problem.

    Problem jest z twoim serwerem news.

    Jingiel

  • 9. Data: 2012-11-16 13:26:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2012 13:13:34 +0100, Jingiel napisał(a):

    > Problem jest z twoim serwerem news.

    Jak jedziesz na windowsie, to polecam hamstera. Wskazujesz mu kilka
    serwerów które są jeszcze dostępne, a on zasysa i wątkuje nawet te posty
    które nie są na wszystkich serwerach. Do tego 40TudeDialog i jakoś to się
    jeszcze kręci. Trochę jedynie się komplikuje dodawanie grup :)
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2012-11-16 13:36:16
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-11-16 12:56, Adam pisze:

    topic/pl.misc.elektronika/CYdTKcW4SkU

    > Ależ właśnie ktoś pisze, natomiast ja nie
    > widzę wszystkich postów.
    > Resetowanie grupy dyskusyjnej też nic nie daje.
    > Nie wiem, w czym jest problem.

    Ja też zaobserwowałem taki objaw. Praktycznie
    żadnych nowych postów i to nie tylko na
    pl.misc.elektronika ale na kilku innych też.
    I też korzystam z news.interia.pl - może tu
    leży problem?

    JK