  • 1. Data: 2012-11-15 19:28:14
    Temat: Konfiguracja Live Mail pod news.interia.pl
    Od: a...@g...com

    Mój Windows Live Mail z bliżej nieznanego mi powodu nie wysyła wiadomości z na grupy
    dyskusyjne serwera news.interia.pl. Przy próbie naciskania "sync" wyskakuje error:

    "[...]

    Unable to send or receive messages for the news.interia.pl account. Windows Live Mail
    could not post your message.

    Subject 'ppp'
    Server Error: 441
    Server Response: 441 From: address not in Internet syntax
    Server: 'news.interia.pl'
    Windows Live Mail Error ID: 0x800CCCA9
    Protocol: NNTP
    Port: 119
    Secure(SSL): No

    [...]".

    P.S. Kiedyś miałem Outlook Express i wszystko było proste jak drut, ale oczywiście
    dla zasady musieli coś kur..a pozmieniać, żeby życie człowiekowi utrudnić...

    Endriu

  • 2. Data: 2012-11-15 19:39:41
    Temat: Re: Konfiguracja Live Mail pod news.interia.pl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
    >Windows Live Mail could not post your message.
    >Server Response: 441 From: address not in Internet syntax

    komunikat sugeruje ze twoj adres e-mail podany w koncie do newsow nie
    przypomina x...@y...zz, czy ile tam kropek dales.

    tez masz ustawione andrewgolotnik#gmail.com,
    oczywiscie z @ a nie # ?

    J.

  • 3. Data: 2012-11-15 20:01:52
    Od: a...@g...com

    > tez masz ustawione andrewgolotnik#gmail.com

    To było to. Miałeś rację wielkie dzięki.

    Endriu

  • 4. Data: 2012-11-16 00:59:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > To było to. Miałeś rację wielkie dzięki.

    Oj... nauka języków obcych cenna rzecz... wszystko było
    przecież napisane jak krowie przy rowie - tylko po angielsku.