  • 41. Data: 2011-04-07 18:02:36
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 07/04/2011 16:58, r...@k...pl wrote:

    > A to akurat nie dziwne, bo TT tak ze 2x za drogi.

    TT kosztuje tyle samo, co produkty konkurencji oferujące podobną jakość.

    Miaem w rękach już najróżniejsze chińskie sprzęty marek
    Medionowo-sredionowych,od nawigacji przez telefony po samochodowe
    kombajny multimedialne. Żadnego z nich nie mogłem posądzić o
    niezawodność, dobrą jakość wykonania, dzwięku, czy ekran którego nie
    trzeba kilka razy nacisnąć z siłą godną większej sprawy, żeby w końcu
    zadziałał.

    Kamil

  • 42. Data: 2011-04-07 18:06:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-07 16:29, Waldek Godel pisze:

    > ja to wolałbym widzieć drogę oraz wolałbym, żebyś ty też widział drogę.
    > Ale ja to truskawki cukrem...

    Nie skumałeś ;P

    W syt, gdy powożę się z lapkiem jako navi (już nie za często)
    leży on na siedzeniu pasażera, i wspomagam(wspomagałem) się
    nim w konkretnych korkach. Widzisz przed sobą zatory ... bardzo
    często próbuję sam je objeżdżać ... ale mając "małą widoczność"
    hu z tego czasem wychodziło, bo np okazywało się, że w mieście
    jest tylko jeden most, czy też nasyp kolejowy ... Mając navi na
    laptopie widzisz dokładnie całe miasto, i intuicyjnie możesz się
    wspierać tym.

    Aktualnie mam navi 7 cali, i też jestem zadowolony, nie zasłania
    szyby, daje lepszy pogląd niż gówniane 4,3 i ma lepszą moc
    obliczeniową . A to wiadomo w navi jest ważne. Na lapku AM z
    trasą 800 k m po polsce z 16 punktami pośrednimi trasę
    przeliczała w 1-2 sekundy ... na małym urządzeniu mając tak
    wprowadzoną trasę o szybkim przeliczaniu można tylko pomarzyć :)
    . A używając traffica w AM z ciągłym przeliczaniem - nic tylko
    moc obliczeniowa i moc obliczeniowa. A tak się składa jakoś
    dziwnie, że im coś ma większy ekran, tym większy procek jest w
    środku. No chyba, że będziesz mi udowadniał, że są 4,3 szybsze
    od przeciętnego laptopa :)

    6008

  • 43. Data: 2011-04-07 18:08:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-07 17:56, r...@k...pl pisze:

    > 7" - pomyłka.

    Skądże. Używam i jestem content.

    > Jak z rozdzielczością 800x480 -- to będzie mulić niemiłosiernie.
    > Jak z rozdziałką 480x272 -- to ekran będzie jedną pikselozą.
    > Trzeba jeszcze poczekać na odpowiednie procesory...

    Żadnej pikselozy nie mam bo mam 800x480 - a zmuły w AM nie
    dostrzegam nawet w długich trach z wieloma punktami pośrednimi.
    Chcesz, to mogę ci we Wro prezentację zrobić :)

    6008

  • 44. Data: 2011-04-07 18:26:34
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Igo8 może być tak samo do d***, jak nawet całkiem znośne.
    > A tu założę się, że jest wersja do d***.

    czemu..
    zależy jakie mapy wsadzili
    I to jest tu fajne w igo, masz 3 mapy do wyboru dla Polski: TeleAtlas (jak
    dla mnie najlepiej prowadzące), Navteq (na mapie ma to co dopiero jest w
    planach) i Emapa (szczegółowa do bulu, jak poprowadzi przez podwórka)

    --
    Irokez

  • 45. Data: 2011-04-07 18:28:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skądże. Używam i jestem content.

    A gdzie to trzymasz?
    Zasłaniasz tym pół szyby, czy w celu kontemplacji nawigacji patrzysz w inne
    miejsce niż do przodu?

  • 46. Data: 2011-04-07 18:42:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-07 18:28, Cavallino pisze:

    > A gdzie to trzymasz?

    W samochodzie. Ale ostatnio zabieram jak wysiadam, bo znów
    miałem włama przez okno.

    > Zasłaniasz tym pół szyby, czy w celu kontemplacji nawigacji
    > patrzysz w inne miejsce niż do przodu?

    Nie.
    6008

  • 47. Data: 2011-04-07 18:48:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie.

    Konkrety proszę.
    W sumie pozostaje jeszcze opcja żeby liczniki zasłonić.

  • 48. Data: 2011-04-07 18:55:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-07 18:48, Cavallino pisze:

    > Konkrety proszę.
    > W sumie pozostaje jeszcze opcja żeby liczniki zasłonić.

    Jakie konkrety ?
    6008

  • 49. Data: 2011-04-07 19:00:06
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Fakt najlepiej sie jezdzi na Laptopie z Routem 10,jednak przystawka
    > ciągle sie gubi,szczególnie w tunelach i troche nieporeczny.

    kurde.. a jaka sie nie gubi w tunelach?
    Nawet Igo symuluje jazde w tunelu ilestam metrów (kilometr?) ale wymięka w
    tych w austrii
    bo niby jak kurde ma w tunelu niebo widziec?

    --
    Irokez

  • 50. Data: 2011-04-07 19:07:07
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakość wykonania, dzwięku, czy ekran którego nie trzeba kilka razy
    > nacisnąć z siłą godną większej sprawy, żeby w końcu zadziałał.

    Dokładnie
    Mam od dłuższego czasu Beckera 7827
    Na razie nie ma marketoida, który miałby tą jakość wykonania, porządny
    niegibający się uchwyt w pełni obłożony elektrycznie (nie muszę rozpinać
    kabelków), wbudowane TMC, host USB, ekran widoczny w słońcu i nie znikający
    pod kątem, i to wszystko za 100 funtów

    --
    Irokez