  • 51. Data: 2011-04-07 19:10:49
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-07 19:00, Irokez pisze:
    > Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > kurde.. a jaka sie nie gubi w tunelach?
    > Nawet Igo symuluje jazde w tunelu ilestam metrów (kilometr?) ale wymięka
    > w tych w austrii
    > bo niby jak kurde ma w tunelu niebo widziec?

    Powinien symulować przejazd, sugerując się np. średnią prędkością z
    ostatnich 5 minut przed punktem utraty sygnału.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 52. Data: 2011-04-07 19:28:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Apr 2011 18:08:10 +0200, w <inknh8$uv9$2@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Żadnej pikselozy nie mam bo mam 800x480 - a zmuły w AM nie
    > dostrzegam nawet w długich trach z wieloma punktami pośrednimi.
    > Chcesz, to mogę ci we Wro prezentację zrobić :)

    Dziękuję, też mam 800x480 i wiem o czym mówię :).
    Co prawda chyba od 6.7 poprawili prędkość i możemy się cieszyć, że jest więcej
    niż 1fps...

  • 53. Data: 2011-04-07 19:28:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Apr 2011 18:55:31 +0200, w <inkqa1$1tb$1@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Jakie konkrety ?

    "bez fot się nie liczy" ;)

  • 54. Data: 2011-04-07 19:29:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Apr 2011 18:26:34 +0200, w <inkojs$b6f$1@news.onet.pl>, "Irokez"
    <n...@e...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > czemu..
    > zależy jakie mapy wsadzili

    Jeżeli legalne, to z Emapy.

    > I to jest tu fajne w igo, masz 3 mapy do wyboru dla Polski: TeleAtlas (jak
    > dla mnie najlepiej prowadzące), Navteq (na mapie ma to co dopiero jest w
    > planach) i Emapa (szczegółowa do bulu, jak poprowadzi przez podwórka)

    Tak? Jak kupić TA czy Navteqa? :>

  • 55. Data: 2011-04-07 19:48:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-07 19:28, r...@k...pl pisze:

    > Dziękuję, też mam 800x480 i wiem o czym mówię :).
    > Co prawda chyba od 6.7 poprawili prędkość i możemy się cieszyć, że jest więcej
    > niż 1fps...

    Ale to nie jest kwestia samej AM, lecz przede wszystkim procka.

  • 56. Data: 2011-04-07 19:57:18
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A nie zwróciłem uwagi na ten szczegół - pewnie w jakimś stopniu tak.
    > Akurat te nawiewy i tak mam 'pozamykane', więc nie zawracałem sobie tym
    > głowy.

    Pewnie do lata ;-)
    Zwłaszcza jak będziesz pasażerów z tyłu wiózł.

    Pzdr

    JKK

  • 57. Data: 2011-04-07 20:12:56
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:inkr6s$jbk$1@news.dialog.net.pl...
    > Powinien symulować przejazd, sugerując się np. średnią prędkością z
    > ostatnich 5 minut przed punktem utraty sygnału.

    I symuluje, ale ponad 5 kilosów w Austrii nie dał rady ani Igo ani TT.

    --
    Irokez

  • 58. Data: 2011-04-07 20:16:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Apr 2011 20:12:56 +0200, w <inkurb$5c1$1@news.onet.pl>, "Irokez"
    <n...@e...pl> napisał(-a):

    > I symuluje, ale ponad 5 kilosów w Austrii nie dał rady ani Igo ani TT.

    Powinien, jeżeli tunel jest dobrze oznaczony w mapie.

  • 59. Data: 2011-04-07 20:22:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakie konkrety ?

    Gdzie umieszczasz tą kolubrynę, że pomaga a nie przeszkadza w jeździe.

  • 60. Data: 2011-04-07 20:24:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <n...@e...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > czemu..
    > zależy jakie mapy wsadzili

    >Jeżeli legalne, to z Emapy.

    A te z TA to nielegalne?
    Przecież wychodzą w jakichś urządzeniach.

    Razem z hardwarem w pakiecie zapewne.